نسخه‌ی 2022 GMC یوکان با قیمت گذاری جدید!


نسخه‌ی 2022 GMC یوکان با قیمت گذاری جدید!

کمپانی GMC جزئیات قیمت گذاری شاسی بلند پرطرفدار خود یعنی مدل یوکان را اعلام کرد.

مدل 2022 یوکان از کمپانی GMC از اواخر ماه جاری شاهد افزایش قیمت خواهد بود. این خودرو ساز آمریکایی همچنین خبر از افزایش قیمت مدل محبوب مشابه این شاسی بلند یعنی تمامی نسخه‌های شورولت تاهو نیز داد که این افزایش قیمت شامل حال نسخه‌ی بزرگ‌تر XL یوکان که طول آن حدوداً 15 اینچ بیشتر از مدل پایه‌ی این خودرو است، نیز خواهد شد.

نسخه‌ی 2022 GMC یوکان با قیمت گذاری جدید!


همچنین لازم به ذکر است که این افزایش قیمت در مورد مدل‌های یوکان AT4 و AT4 XL نیز صادق خواهد بود. اما خوش بختانه این افزایش قیمت، نسبتاً جزئی محسوب می‌شود. چرا که این افزایش قیمتی بیشتر به عنوان یک اصلاح قیمت بازار در نظر گرفته می‌شود تا دریافت پول بیشتر از مشتریان این خودرو ساز. در بیشترین حالت قیمت خرده فروشی 52,100 دلاری مدل یوکان با افزایش 600 دلاری مواجه خواهد شد که چندان مایوس کننده نیست اما با این حال قابل توجه است.

نسخه‌ی 2022 GMC یوکان با قیمت گذاری جدید!


خوشبختانه این افزایش قیمت تاثیر چندانی در هزینه‌ی اجاره این خودرو نخواهد داشت، چرا که افزایش قیمت 600 دلاری در رابطه با اجاره خودرو مسئله‌‌ی نگران کننده‌ای نخواهد بود. اما با تمامی این‌ها جزئیات قیمت گذاری جدید GMC یوکان را از مدل پایه‌ی این خودرو یعنی تریم SLE آغاز می‌کنیم. در نسخه‌ی پایه‌ی این شاسی بلند شاهد افزایش قیمت 400 دلاری هستیم. این در حالیست که مدل SLT این خودرو با افزایش قیمت 300 دلاری مواجه شده که نسبت به مدل پایه‌ی یوکان شاهد افزایش قیمت کمتری در این تریم هستیم.

نسخه‌ی 2022 GMC یوکان با قیمت گذاری جدید!


قیمت مدل آفرودی یوکان AT4 مشابه نسخه‌ی SLE یوکان 400 دلار افزایش یافته و در نهایت مدل فوق لوکس یوکان دِنالی با افزایش قیمت 600 دلاری، بالاترین افزایش قیمت در میان مدل‌های GMC یوکان را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که قیمت این خودرو صرفاً بسته به مدل مورد نظر شما تغییر می‌کند. در نتیجه موتوری که برای یوکان جدید خود انتخاب می‌کنید در قیمت این خودرو بی‌تاثیر خواهد بود.

نسخه‌ی 2022 GMC یوکان با قیمت گذاری جدید!


به طور مثال قیمت مدل جدید یوکان AT4 به همراه آپشن موتور 5.3 لیتری هشت سیلندر GMC پیش از این معادل 68,295 دلار برآورد شده بود و اکنون برابر با 68,895 دلار قیمت گذاری شده است. از این رو، این افزایش قیمت 400 دلاری ثابت است. البته لازم به ذکر است که برای اضافه کردن آپشن‌های دلخواه لازم همچنان لازم به پرداخت هزینه خواهید بود، هرچند هزینه‌ی این آپشن‌ها بدون تغییر باقی مانده‌اند.
این نخستین بار نیست که شاهد افزایش قیمت طی چند ماه گذشته هستیم. گذشته از همه این‌ها تورم روند صعودی خود را در پیش گرفته است. اضافه کردن این موضوع به کندی روند کسب و کار به دلیل کمبود نیمه رسانا‌‌ها در تولید خودرو، منجر به افزایش قیمت خودرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

با نسخه‌ی سبک وزن پورشه ماکان T آشنا شوید!

رونمایی از کیا اسپورتیج 2023 با قیمت و امکانات جدید!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!