اعتماد مردم به نظام نباید دچار خدشه شود


اعتماد مردم به نظام نباید دچار خدشه شود

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: اعتماد مردم به نظام و انقلاب نباید در هیچ شرایطی دچار خدشه و آسیب شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی عصر شنبه در دیدار سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با وی در جریان سفر به استان قزوین، افزود: مسوولان و مدیران باید بکوشند تا به گونه ای عمل کنند که کارکرد آنها موجب تقویت اعتماد مردم به انقلاب و نظام شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: متاسفانه در گذشته اتفاقاتی در استان قزوین از سوی برخی مدیران رقم خورد که به اعتماد مردم ضربه زد و امیدواریم با توجه مسوولان عالی از جمله ریاست جمهوری که فردی با روحیه انقلابی، جهادی و عدالت مداری است، این آسیب جبران شود.

وی با بیان اینکه دولت آقای رئیسی دولتی صادق، پاکدست و انقلابی بوده که با روی کار آمدن آن امید زیادی بین مردم ایجاد شده است،اظهار داشت: مردم به این دولت چشم امید بسته اند و در انتظار هستند تا دولتمردان وعده های خود را به آنها محقق کنند.

آیت الله عابدینی در ادامه با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به استان قزوین،گفت: این سفرها منشا برکات زیادی است و می تواند در حل مشکلات مردم موثر واقع شود.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: حل مشکلات مربوط به کشاورزی، آب و دشت قزوین از جمله مهمترین مسایل و مطالباتی است که در این سفر باید به آنها پرداخته شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برگزاری مراسم اعتکاف در زندان حرکتی بسیار ارزشمند است