جزئیات جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد 


جزئیات جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد 

یاسوج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد جزئیات و نحوه جذب سرباز معلم از سوی این اداره کل برای سال تحصیلی 1402 - 1401 را اعلام کرد. 

حسنعلی عزتخواه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد به منظور تأمین کادر واحدهای آموزشی نقاط کمتر توسعه یافته این استان از بین دانش آموختگان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با اولویت کارشناسی ارشد در رشته ‌های مورد نیاز ۲۰ نفر از مشمولان وظیفه را برای اعزام به این مناطق به عنوان سرباز معلم گزینش کند.

وی افزود: متقاضیان می ‌توانند با ارائه دفترچه آماده به خدمت (برگه اعزام بدون مهر غیبت) که اعتبار آن تا اول تیرماه ۱۴۰۱ باشد به مدت چهار روز و از ۲۲ تا ۲۵ فروردین ماه امسال برای نام نویسی به اداره آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه مربوطه مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی اینترنتی http://kb.medu.ir مراجعه کنند.

عزتخواه عنوان کرد: پیچاب باشت، دیشموک، عشایر، لوداب، مارگون و چاروسا از جمله شهرستان ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد است که نیازمند جذب سرباز معلم خواهند بود.

وی ابراز داشت: رشته های مورد نیاز برای جذب سرباز معلم در این شهرستان ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد شامل آموزش ابتدایی، ادبیات فارسی، دینی و قرآن، ریاضی، عربی، زبان انگلیسی و علوم اجتماعی است.

بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج