سپاه پاسداران در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد


سپاه پاسداران در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد

بوشهر- ایرنا- جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه در بخش‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد و آماده پاسخگویی با هرگونه تهدیدهای دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عبدالرضا دشتی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران بوشهری به مناسب سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برای اجرا رسالت تبیین شده انقلاب اسلامی، ماموریت‌های مهمی شامل مقابله با تهدیدهای سخت، نرم، نیمه سخت، عمق بخشی داخلی و خارجی بر عهده سپاه پاسداران گذاشته شده است.

وی بیان کرد: در اصل ۱۵۰ قانون اساسی رسالت سپاه نگهبانی از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن تعیین شده بر این اساس این نیرو دارای ماموریت‌های مهم و متنوع با ماهیت‌های متفاوت است.

دشتی تاکید کرد: اگر تهدید نظامی باشد، سپاه پاسداران در کنار ارتش قهرمان از تمامیت ارضی و استقلال کشور دفاع می‌کند.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران در کنار دیگر نیروهای مسلح و امنیتی فتنه‌ها و تهدیدهای دشمنان را تاکنون خنثی کرده و در جنگ نرم نیز این نیرو تاکنون به موفقیت‌های مهم و چشمگیری دست یافته که تولید ‌محصولات محتوایی فرهنگی برای مقابله با تهدیدهای دشمن از آن جمله است.

وی محرومیت‌زدایی، سازندگی، روشنگری، خدمت به محرومان و نیازمندان را از دیگر ماموریت‌های سپاه عنوان کرد و گفت: صدور انقلاب اسلامی به دنیا از دیگر رسالت‌های سپاه به شمار می اید که در این حوزه‌ها گام های مهمی تاکنون برداشته شده است.

۴۲سال پیش، در روز دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، فرمان تاسیس "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" را صادر کرد و براساس این فرمان، وظیفه اصلی این نهاد، حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زیرساخت‌های استاندارد در استان بوشهر تقویت می‌شود