ایکس پی اکسچنج، یک صرافی مطمئن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال


ایکس پی اکسچنج، یک صرافی مطمئن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

بازار هیجان انگیز ارزهای دیجیتال و سودآوری غیرمنتظره کریپتوکارنسی‌ها، افراد زیادی را برای سرمایه گذاری وسوسه می‌کند، به ‌طوری ‌که هر روز شاهد ورود گروه جدیدی از تریدرهای تازه کار به این بازار هستیم.

بازار هیجان انگیز ارزهای دیجیتال و سودآوری غیرمنتظره کریپتوکارنسی‌ها، افراد زیادی را برای سرمایه گذاری وسوسه می‌کند، به ‌طوری ‌که هر روز شاهد ورود گروه جدیدی از تریدرهای تازه کار به این بازار هستیم. اما همین موضوع باعث افزایش سایت‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال و صرافی‌های آنلاین شده و معامله گران را سردرگم کرده است. اغلب آنها درگیر این مساله هستند که کدام صرافی قابل اعتماد است؟

اگر به‌ تازگی وارد حوزه ارز دیجیتال شده‌اید و هنوز صرافی مطمئنی را برای انجام معاملات خود نمی‌شناسید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. چون قصد داریم یکی از مطمئن‌ترین صرافی‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

ایکس پی اکسچنج، یک صرافی مطمئن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال و پلتفرم‌های معاملاتی آنلاین

پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا صرافی‌های آنلاین، وب‌سایت‌هایی هستند که برای انجام معاملات ارزی تریدرها نقش واسطه را دارند. این سایت‌ها بستر امنی را ایجاد می‌کنند که کاربران بتوانند با شارژ حساب خود و ثبت سفارش به ‌صورت خودکار، معاملات خود را انجام دهند؛ مانند صرافی ایکس پی اکسچنج که می‌خواهیم در این مطلب با آن آشنا شویم.

ایکس پی اکسچنج؛ امن‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال

یکی از مطمئن‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال و امن‌ترین صرافی آنلاین ارائه خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال با احراز هویت اتوماتیک، ایکس پی اکسچنج است. این مجموعه با تکیه بر تجربه‌های ارزشمند خود در زمینه‌ی بازار کریپتوکارنسی‌ها و تیم پشتیبانی متخصص، بستری امن و مطمئن را برای تریدرهای ایرانی فراهم کرده که با پرداخت حداقل کارمزد و بدون واسطه وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند.

خدمات ایکس پی اکسچنج شامل خرید و فروش تتر، وب مانی، ووچر پرفکت مانی، دوج کوین و پرفکت مانی است. شما می‌توانید با مراجعه به نشانی https://xpayex.com/ و با احراز هویت سریع و اتوماتیک (زیر ۱ دقیقه و بدون نیاز به تایید تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی)، بدون واسطه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پا به دنیای خرید و فروش ارزها بگذارید.

ایکس پی اکسچنج، یک صرافی مطمئن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

با خدمات صرافی آنلاین ایکس پِی (اکسچنج) آشنا شوید

صرافی آنلاین ایکس پِی در زمینه خرید و فروش تتر، وب مانی، ووچر پرفکت مانی، دوج کوین و پرفکت مانی فعالیت می‌کند. در ادامه بیشتر با این ارزها و گستره خدمات ایکس پِی اکسچنج آشنا می‌شویم:

·استیل کوین تتر

تتر یا Tether یکی از استیبل کوین‌های محبوب جهان است که برخلاف سایر ارزهای دیجیتال، نوسان بسیار محدودی دارد و قیمت آن همیشه معادل قیمت ۱ دلار آمریکا است. از تتر برای تبدیل ریال به انواع ارزهای دیجیتال و تبدیل ارزهای دیجیتال به ریال استفاده می‌شود. همچنین در مواقعی که بازار دچار نوسانات شدید می‌شود، معامله گران با خرید تتر و تبدیل سایر ارزهای دیجیتال به آن، به‌ صورت موقت از دارایی‌های خود محافظت می‌کنند. این کار از زیان مالی ناشی از افت ارزش دارایی‌های ارزی تریدرها جلوگیری می‌کند.

·وب مانی

وب مانی یک سیستم پرداخت آنلاین بین‌المللی مانند پی پال، مسترکارت، ویزا کارت و... است. از وب مانی برای خرید و واریز و دریافت پول استفاده می‌شود. تکنولوژی وب مانی از نظر امنیتی، توسعه یافته است و نقل و انتقالات مالی و حفاظت از داده‌ها در این سیستم با احراز هویت و تایید اطلاعات کاربران انجام می‌شود. این سیستم از ارزهای مختلفی پشتیبانی می‌کند، کارمزد پایینی دارد و سرعت دریافت و پرداخت پول در آن بالاست.

·ووچر پرفکت مانی

یکی از خدمات سیستم پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی است. ووچر شبیه کارت هدیه است و یک کد 16 رقمی اختصاصی دارد، همچنین یک کد فعالسازی که با استفاده از آن می‌توانیم انواع پرداخت‌های الکترونیک را انجام دهیم. در مواقعی که قصد سفر خارجی داریم و نمی‌خواهیم وجه نقد با خودمان حمل کنیم، خرید کد ووچر پرفکت مانی راهکار خوبی است، چون می‌توانیم در کشور مقصد آن را به وجه نقد تبدیل کنیم. ووچر پرفکت مانی به‌ سرعت بالا در انجام تراکنش‌ها، کارمزد کم و تاریخ انقضای نامحدود شهرت دارد.

·دوج کوین

یکی دیگر از میم کوین‌های محبوب دنیای کریپتو کارنسی‌ها، دوج کوین است. دو کوین از آن دسته ارزهای دیجیتال است که در طی سال نوسانات نرخ زیادی را تجربه می‌کند. بنابراین سعی کنید پیش از اقدام به خرید یا فروش آن، قیمت لحظه‌ای تتر را بررسی کنید.

·پرفکت مانی

پرفکت مانی یا PM یکی از سیستم‌های بین‌المللی دریافت و پرداخت وجه است که انجام معاملات در فضای وب را سرعت بخشیده و محدودیت زمانی و مکانی ندارد. برعکس سیستم پی پال که بعد از تحریم دیگر به کاربران ایرانی سرویس نمی‌دهد، خرید پرفکت مانی همچنان برای ایرانی‌ها فعال است. کارمزد تراکنش‌ها در این سیستم براساس نوع حساب مشتریان (عادی، ویژه و همکار) متفاوت بوده و حداکثر 1.5% است. از سرویس PM برای پرداخت‌های اینترنتی، ذخیره کردن وجوه پولی در یک حساب امن، دریافت درآمدهای دلاری و خرید آنلاین انواع ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود.

ایکس پی اکسچنج، یک صرافی مطمئن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

مزایای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایکس پی اکسچنج

صرافی‌های معتبر زیادی در زمینه‌ی انجام معاملات ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند، ولی در صرافی آنلاین ایکس پِی اکسچنج، امکان خرید و فروش آنلاین و فوری انواع ارزها برای کاربران فراهم شده است. استفاده از خدمات این مجموعه مزایای مختلفی دارد، از جمله:

·امنیت سرمایه و اطلاعات مشتریان

برای این مجموعه امنیت سرمایه و اطلاعات هویتی کاربران در الویت قرار دارد. ایکس پی اکسچنج با رمزگذاری داده‌ها و احراز هویت کاربران، از امنیت اطلاعات و سرمایه مالی آنها حفاظت می‌کند.

·خرید و فروش در فضایی امن

حساب‌های کاربران ایکس پِی در مقابل هک ایمن شده و رمز اختصاصی کیف پول‌های الکترونیک حساب‌ها هم کاملاً آفلاین است. بنابراین کاربران می‌توانند با خیال آسوده و در هر ساعتی از شبانه روز معاملات ارزی خود را انجام دهند.

·احراز هویت خودکار و آسان زیر 1 دقیقه

مزیت بعدی این پلتفرم، احراز هویت بدون نیاز به ارسال عکس سلفی و تلقن ثابت در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. در سایر صرافی‌ها فرآیند احراز هویت نیاز به ارسال مدارک هویتی و تایید آنها دارد که می‌تواند زمان بر باشد، ولی در ایکس پی اکسچنج این کار در کمتر از 1 دقیقه انجام می‌شود.

·پشتیبانی ۲۴ ساعته

یکی از خدماتی که برای کاربران صرافی‌ها به شدت اهمیت دارد، پشتیبانی متعهدانه است. در این صرافی، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق تیکت و چت آنلاین با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید، مشاوره بگیرید و مشکلات خود را مطرح کنید.

·تسویه اتوماتیک سفارش‌ها

سفارش‌های خرید و فروش در این صرافی پس از پرداخت مبلغ ریالی یا ارزی سریعاً تکمیل و تسویه حساب‌ها به ‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود. کاربران می‌توانند واریز یا برداشت‌های خود را از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب نیز انجام دهند.

·پنل هوشمند و آسان

ایکس پی اکسچنج محیط کاربری خود را ساده طراحی کرده و کار کردن با آن برای کاربران راحت و لذت بخش است. حتی مراحل احراز هویت و خرید و فروش ارزها نیز کاملاً راحت است و فرآیند پیچیده و خاصی ندارد.

راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت در صرافی ایکس پِی

برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال در اغلب صرافی‌های آنلاین، حتماً باید مراحل ثبت نام و احراز هویت را کامل کنیم. این مراحل شامل ارسال عکس سلفی یا ویدیو و تایید شماره تلفن ثابت بوده و زمان بر است. اما در ایکس پی اکسچنج مراحل احراز هویت به ‌صورت کاملاً اتوماتیک و بدون نیاز به ارسال عکس سلفی، ویدیو و تایید تلفن ثابت و در کمتر از ۱ دقیقه انجام می‌شود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)