فروش فوری محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر با قیمت قطعی


فروش فوری محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر با قیمت قطعی

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو به مناسبت عید سعید فطر از امروز یکشنبه مورخ 11 اردیبهشت 1401 به مدت 4 روز آغاز می شود. خودروهای عرضه شده در این طرح پژو پارس سال سفارشی ELX با موتور xu7p، پژو پارس سال سفارشی با موتور xu7p، پژو پارس tu5، پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته سقف قرمز و پژو 207 سقف شیشه ای دستی هستند. نیمی از خودروهای این طرح به مادران دارای...

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو به مناسبت عید سعید فطر از امروز یکشنبه مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز آغاز می شود.

خودروهای عرضه شده در این طرح پژو پارس سال سفارشی ELX با موتور xu7p، پژو پارس سال سفارشی با موتور xu7p، پژو پارس tu5، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته سقف قرمز و پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای دستی هستند.

نیمی از خودروهای این طرح به مادران دارای ۲ فرزند و بیشتر اختصاص دارد. متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر خود اقدام نمایند.

فروش فوری محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر با قیمت قطعی

در این طرح خودروها، از طریق قرعه کشی به متقاضیان واگذار خواهد شد و کلیه شرایط و ضوابط قرعه کشی در این طرح اعمال خواهد شد.

برچسب ها
پست ویژه

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کامیونت فورس F210 بهمن دیزل با ظرفیت 12 تن رونمایی شد + فیلم و عکس