اجرای سرود سلام فرمانده توسط بچه های مسجد حضرت ابوالفضل (ع) جیرفت


اجرای سرود سلام فرمانده توسط بچه های مسجد حضرت ابوالفضل (ع) جیرفت

حجت الاسلام احسان پناهیان گفت: اولین اجرای گروه سرود شهدای کلاب صوفیان، سرود زیبای سلام فرمانده است که به منظور ارتباط بیشتر بچه های مسجد با امام زمان (عج) اجرا شد و ان شاالله از این پس برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان فعالیت این گروه ادامه دارد.

حجت الاسلام «احسان پناهیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از فعالیت های فرهنگی بنده در مسجد علی ابن ابی طالب ( ع )، راه اندازی گروه سرود شهدای کلاب صوفیان است.

امام جماعت مسجد علی ابن ابی طالب (ع) روستای کلاب صوفیان جیرفت افزود: این گروه سرود با انگیزه ایجاد شور و شوق در بچه های مسجد راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: اولین اجرای گروه سرود شهدای کلاب صوفیان، سرود زیبای سلام فرمانده است که به منظور ارتباط بیشتر بچه های مسجد با امام زمان (عج) اجرا شد و ان شاالله از این پس برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان فعالیت این گروه ادامه می یابد.

حجت الاسلام پناهیان ابراز کرد: بعد از واکنش دشمن علیه این سرود زیبا و اهانت و حاشیه سازی بنابراین فعالان جبهه فرهنگی در سراسر کشور در اقدامی آتش به اختیار این سرود را اجرا کردند بنده نیز تصمیم گرفتم این سرود را با مشارکت بچه های مسجد اجرا کنم.

امام جماعت مسجد علی ابن ابی طالب (ع) روستای کلاب صوفیان جیرفت ادامه داد: الحمدالله علی رغم نبود امکانات کافی با شور و شوق بچه های مسجد کار تمرین و آموزش سرود سلام فرمانده به خوبی پیشرفت رفت.

وی اظهار کرد: سرود سلام فرمانده، با شرکت ۵۰ نفر از کودکان ۸ تا ۱۵ ساله که ۹۹ درصد آنها در سنین ۹ تا ۱۲ سال بودند، اجرا شد و تنها یک درصد از این کودکان ۱۳ تا ۱۵ سال سن داشتند.

حجت الاسلام پناهیان اجرای سرود سلام فرمانده را یک اقدام فرهنگی دانست که در سراسر کشور شکل گرفته و تاکید کرد: با این اقدام فرهنگی خواستیم به دشمنان ثابت کنیم که ما مدافع مقدسات خود، نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری هستیم و تا جان در بدن داریم اجازه نمی دهیم هر کور دلی به مقدسات و مملکت توهین کند.

امام جماعت مسجد علی ابن ابی طالب (ع) روستای کلاب صوفیان جیرفت با اشاره به ضرورت انجام کار فرهنگی در برهه از زمان، عنوان کرد: وقتی دشمن فهمید که در جنگ تن به تن نمی تواند روحیه شهادت طلبی را از جوانان ما بگیرد بنابراین اتاق فکری تشکیل داد تا از طریق مسائل فرهنگی افکار، اعتقادات دینی و فرهنگی جوانان ما را تحت سلطه و نفوذ خود در آورد.

وی با بیان این مطلب که متاسفانه دشمن در تهاجم فرهنگی تا حدودی موفق شده، اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ ما مورد هجمه و شبیخون فرهنگی شدیم و همه آحاد ملت به عنوان افسران جنگ نرم به صورت آتش به اختیار در زمینه کارها و مسائل فرهنگی فعالیت کنند.

حجت الاسلام پناهیان بیان کرد: یکی دیگر از دلایل ضرورت کار فرهنگی این است که دشمنان تمام نیرو و توان خود را برای بدبین و ناامید کردن مردم مخصوصا جوانان ما نسبت به نظام و انقلاب اسلامی به کار گرفته اند پس ما باید با کار فرهنگی جوانان را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه و هوشیار کنیم.

امام جماعت مسجد علی ابن ابی طالب (ع) روستای کلاب صوفیان جیرفت یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی فعالان جبهه فرهنگی به صورت آتش به اختیار به میدان آمدند تا احرای سرود سلام فرمانده خاری در چشم دشمنان شود.

وی ابراز کرد: خدا را شکر در لبیک به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کار فرهنگی نسل جوان ما به صورت آتش به اختیار به میدان آمدند و ثابت کردند پای مقدسات خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و جان و تن خود را فدای این نظام می کنند.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به ضرورت جهاد تبیین، اظهار کرد: از آنجایی که جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است و همه افراد جامعه در جنگ رسانه‌ای دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران، موظف هستند به اندازه توان خود اقداماتی انجام دهند بنابراین در لیبک به ندای رهبری، حلقه های جهاد تبیین را در مسجد راه اندازی کردم.

امام جماعت مسجد علی ابن ابی طالب (ع) روستای کلاب صوفیان جیرفت اضافه کرد: برای هر گروه سنی یک حلقه تشکیل شده و در این حلقه ها سعی داریم اطلاعات دقیق و صحیحی از مسائل کشور و دنیا در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهیم تا با باز نشر مطالب دشمنان ناخواسته آب به آسیاب آنها نریزند.

وی اظهار کرد: بحث گرانی ها و تورم یکی از مواردی است که در حلقه های جهاد تبیین به آن پرداخت می شود.

حجت الاسلام پناهیان تاکید کرد: متاسفانه برخی افراد برای حفظ منافع خود مردم را در تنگنا قرار می دهند بنابراین ما وظیفه داریم مردم را آگاه کنیم که گرانی و احتکار مربوط به نظام، انقلاب و رهبری نیست.

امام جماعت مسجد علی ابن ابی طالب (ع) روستای کلاب صوفیان جیرفت ادامه داد: ما باید نسبت به توطئه های دشمنان و افراد دست نشانده آنها هوشیار باشیم چرا که دشمنان و نفوذی های آنها می خواهند از راه اقتصاد مردم را نسبت به همه چیز بدبین کنند.

وی در خاتمه با اشاره به سایر فعالیت های مسجد، عنوان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، فعالیت های جهادی، طرح کمک مومنانه، جذب نسل جوان از طریق برگزاری دوره های آموزش رایانه، قرآن کریم، زبان انگلیسی از سایر فعالیت هایی است که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اجرا می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند