استاندار بوشهر: شهرداری‌های این استان باید در کنار فعالیت‌های عادی کارهای ماندگار انجام دهند


استاندار بوشهر: شهرداری‌های این استان باید در کنار فعالیت‌های عادی کارهای ماندگار انجام دهند

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: در نشست‌های مختلف با شوراها و شهرداری‌های این استان به آنها دستور داده شد تا هر ساله در کنار فعالیت‌های جاری روز مره باید یک کار ماندگار و تاریخی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا آزادسازی خرمشهر و امام شهیدان افزود: این موضوع در شهر بوشهر یک پروژه نیست و شهرداری باید به طور حتم چند کار اساسی را انجام دهد.

وی اظهارداشت: با پشتیبانی مردم فداکار، نظام و دولت انقلابی کارهای بزرگی برنامه‌ریزی شده که در استان بوشهر اجرایی خواهد شد و همه شوراها و شهرداران و فرمانداران باید فقط به خدمت به عام مردم فکر کنند و خدمت خاص نباید مدنظر آنان باشد.

محمدی‌زاده ادامه داد: هر گونه اختلاف و درگیری ممنوع است و باید همه با وحدت و همبستگی تلاش کنند برای مردم عزیز و انقلابی کار کنند.

وی اظهار کرد: پروژه دریاچه خلیج فارس در جوار گذر امام علی شهر بوشهر اجرایی خواهد شد و حداقل ۱۰ هکتار از ساحل این بندر برای گسترش فضای تفریح اختصاص می یابد.

محمدی زاده ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و جاده سرتل-تنگک از جمله‌های پروژه‌هایی است که امسال افتتاح خواهد شد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: همچنین در سال جاری عملیات اجرایی احداث حداقل یک پالکینگ طبقاتی در بوشهر آغاز خواهد شد و تلاش می شود تا به ۲ پارکینگ افزایش پیدا کند.

وی یادآور شد: فانوس دریایی بوشهر نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی باید امسال عملیات اجرایی آن آغاز شود.

محمدی زاده افزود: میوه و تره بار در بوشهر از همه جای ایران گران‌تر است و این موضوع باید با ساماندهی میدان میوه و تره بار مرکزی این شهر حل شود که در این ارتباط این مهم با کمک بخش خصوصی در دستور کار است که بایدهر چه سریع تر عملیات شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی