334 منزل سازمانی کارکنان نیروی انتظامی در استان کرمان ساخته می‌شود


334 منزل سازمانی کارکنان نیروی انتظامی در استان کرمان ساخته می‌شود

کرمان- ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در فاز اول ساخت منازل سازمانی این نیرو  در کشور امسال  334 واحد سازمانی در استان کرمان ساخته می شود.

به گزارش ایرنا سردار عبدالرضا ناظری روز چهارشنبه در جریان بازدید معاون مهندسی فرماندهی می نیروی انتظامی از ساختمان در حال ساخت ستاد نیروی انتظامی شهرستان سیرجان افزود: درهر شهرستان به فراخور نیروی غیربومی و متناسب با جمعیت انتظامی طرح های مسکن سازمانی را برای کارکنان انتظامی استان خواهیم داشت.

به گفته وی، ساختمان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی سیرجان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد مورد بازدید قرارگرفت ومقررشد این طرح بزودی به بهره برداری برسد.

ناظری افزود : این ساختمان با زیربنای هزار و ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال درهفته ناجا یعنی مهرماه امسال به بهره برداری می رسد.

به گفته وی در ادامه نیز عملیات اجرایی فاز اول منازل سازمانی انتظامی شهرستان سیرجان با ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی آغاز می شود.

ناظری اظهارداشت: در مرحله بعد نیز سالن تیر و دیگر طرح های مورد نیاز نیروی انتظامی سیرجان به صورت تجمیعی ساخته می شوند.

به گزارش ایرنا در این بازدید سردار محمدرضا اسحاقی معاون مهندسی فرماندهی کل نیروی انتظامی کشورهم گفت: ایجاد امکانات رفاهی مثل زیرساخت های سکونتگاهی و واحدهای سازمانی کارکنان در کنار ستاد مزایای بسیاری دارد.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید