جابجایی بیش از 250 هزار مسافر در استان اردبیل


جابجایی بیش از 250 هزار مسافر در استان اردبیل

اردبیل - ایرنا -معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از 250 هزار مسافر در 2 ماه سال جاری در این استان جابجا شده است.

به گزارش ایرنا، رضا شیرین‌زاده روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری شهرستان نمین افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۴۵ هزار مورد سفر انجام شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۱۲۷ هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۱۸ هزار نفر با مینی‌بوس و ۱۰۶ هزار نفر نیز از طریق ناوگان عمومی سواری در استان جابجا شده‌اند.

معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در حال اجراست.

شیرین زاده اضافه کرد: مسئولان شرکت‌های مسافربری قبل از صدور بلیط باید وضعیت کرونای مسافر را از طریق ارسال کدملی به سامانه سروا (سازمان فنی اطلاعات ایران) استعلام کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۵۲۲ راننده در بخش حمل و نقل مسافر در استان ادامه داد: با کنترل سامانه سروا از صدور بلیط مسافرت به بیماران کرونایی در استان اردبیل جلوگیری می‌شود.

شیرین زاده از فعالیت هفت پایانه و ۵۴ شرکت مسافربری با هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان خبرداد و گفت: از این تعداد ۵۷۱ دستگاه سواری، ۳۶۸ دستگاه اتوبوس و همچنین ۲۴۱ دستگاه مینی‌بوس می‌باشد.

وی افزود: در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال