فعالیت‌های بهزیستی زنجان به دقت کنترل می‌شود


فعالیت‌های بهزیستی زنجان به دقت کنترل می‌شود

زنجان - ایرنا - سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: تمامی فعالیت‌های مراکز تحت نظارت و وضعیت مددجویان حاضر در مراکز و خدمات دهی به آنها کنترل و بررسی می‌شود.

سلمان حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، نظارت برنحوه عملکرد و خدمات دهی مراکز تحت نظارت را از مسائل مهم عنوان کرد و افزود: این بازدیدها موجب رفع نواقص و اصلاح روش‌ها می‌شود و همراه با این بازدیدها تیم نظارت استان شامل دفاتر حراست، ارزیابی و کارشناسان مراکز غیردولتی نیز بازدیدهای دوره ای خود را انجام می‌دهند.

وی هدف از بازدیدهای اخیر دادستان زنجان و دادستان های شهرستانهای استان زنجان از مراکز بهزیستی را همکاری، تعامل و استفاده از ظرفیت های قانونی و اجرایی قوه قضائیه در ارائه خدمات به جامعه هدف ذکر کرد.

حسینی نظارت بر مراکز درمان و کاهش آسیب و سایر مراکز غیردولتی بهزیستی را امری مهم برشمرد و افزود: تمامی مراکز درمان و کاهش آسیب استان در سه سطح شهرستانی، استانی و کمیته نظارت شورای هماهنگی متشکل از کارشناسان عضو کمیته در طی سال مورد بازدید قرار م یگیرند و مراکز متخلف برابر نظر کمیسیون ماده ۲۶ تذکر دریافت کرده و در صورت عدم اصلاح اخطار و تعطیلی می‌شوند.

این مسوول با بیان اینکه بهزیستی سازمانی مردمی است و برپایه مشارکت مردم و حمایت مردم از جامعه هدف فعالیت می کند خاطرنشان کرد: بیشتر فعالیت های آن به مردم واگذار و این موضوع موجب شده است سازمان بهزیستی به موضوع نظارت ها همچنین مقوله سیاست گذاری توجه ویژه ای داشته باشد.

گفتنی است هم اکنون ۲۹ هزار خانوار استان زنجان زیرپوشش بهزیستی هستند و خدمات لازم به آنان ارائه می شود که نیکوکاران سهم مهمی در رفع مشکلات این گروه‌های هدف دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند