افزایش نظارت بر بازار خراسان جنوبی مطالبه شد


افزایش نظارت بر بازار خراسان جنوبی مطالبه شد

بیرجند - ایرنا - نشست کمیته رصد نارضایتی‌های عمومی استان خراسان جنوبی مصوباتی به همراه داشت از جمله اینکه سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، کنترل و نظارت بر بازار را تشدید کنند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، نشست کمیته رصد نارضایتی‌های عمومی استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور اعضا برگزار شد.

براساس مصوبات این نشست، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی مکلف شدند، کنترل و نظارت بر بازار را تشدید کنند.

تسریع در روند خرید گندم و جو تضمینی توسط سازمان جهاد کشاورزی استان و شتاب بخشیدن به فرآیند بهره‌مندی دامداران از تسهیلات دامدار کارت توسط بانک‌های عامل از دیگر مصوبات این کمیته بود.

همچنین در این نشست در راستای جلوگیری از بروز مشکل برای هم‌استانی‌ها و مسافران در تعطیلات پیش رو، بر تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها توسط شرکت پخش فرآوده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی تاکید شد.

دقت نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سرعت دادن به روند صدور مجوزهای مجتمع‌های بین راهی و سرعت عمل شرکت گاز استان در زمینه گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای احمدآباد نهبندان (مجتمع شقایق) از دیگر مصوبات این نشست اعلام شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!