یادواره 850 شهید شهرستان نهاوند با حضور رییس مجلس برگزار شد


یادواره 850 شهید شهرستان نهاوند با حضور رییس مجلس برگزار شد

همدان - ایرنا - دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، یادواره سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی و 850 شهید نهاوند روز چهارشنبه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، استاندار همدان و جمعی از مسئولان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه نهاوند در این یادواره گفت: آهنگ پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و غلبه بر مشکلات مصداق وعده خدا مبنی بر تصرف و پیروزی این ملت است.

حجت الاسلام «عباسعلی مغیثی» افزود: خداوند این نظام و انقلاب را حفظ کرده است و این انقلاب باید زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت شود.

وی یادآوری کرد: استکبار جهانی نمی خواست این انقلاب در برابر دشمن پیروز شود اما توفیقات انقلاب اسلامی موجب شد که دشمنان طرح فتنه، تحریم و تهدید علیه این ملت را آغاز کنند.

حجت الاسلام مغیثی افزود: با وجود تحریم و تهدیدهای مختلف دشمنان نظام اسلامی علیه ایران، امروز این ملت با اقتدار پرچم مقاومت را بلند کرده و آمریکا را از منطقه بیرون کرده است.

یادواره 850 شهید شهرستان نهاوند با حضور رییس مجلس برگزار شد

امام جمعه نهاوند ادامه داد: مردم نهاوند مردمانی ولایی و انقلابی هستند بنابراین مسئولان باید صادقانه هر کاری می شود برای این مردم انجام دهند.

در این آیین کلیپی از زندگی نامه سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی و سخنان رهبری درباره این شهید والامقام پخش شد.

«محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آغاز سفر به استان وارد فرودگاه همدان شد و مورد استقبال رسمی استاندار، نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مقامات قرار گرفت.

قالیباف در ادامه با سفر به شهرستان نهادند از مجموعه سد گرین این شهرستان نیز دیدن کرد و با حضور در گلزار شهدای شهر نهاوند با اهدای گل به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان