صحبت‌های بیرانوند پس از امضای قرارداد با پرسپولیس/ آرزوی من قهرمانی با پرسپولیس در آسیا است


صحبت‌های بیرانوند پس از امضای قرارداد با پرسپولیس/ آرزوی من قهرمانی با پرسپولیس در آسیا است

امیدوارم در این 3 سال هم بتوانیم به همراه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه هواداران را خوشحال کنیم و مخصوصا در آسیا موفق باشیم و قهرمانی را به دست بیاوریم چرا که همیشه گفته‌ام آرزوی من قهرمانی با پرسپولیس در آسیا است و امیدوارم همه دست به دست بدهیم و به این آرزو برسیم.

صحبت‌های بیرانوند پس از امضای قرارداد با پرسپولیس/ آرزوی من قهرمانی با پرسپولیس در آسیا است

به گزارش راهبرد معاصر دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در این ۳ سال همراه با مجموعه باشگاه بتوانیم قهرمان آسیا شویم.
علیرضا بیرانوند درباره بازگشت خود به تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوره قبلی ۴ سال پرسپولیس بودم و هر ۴ سال قهرمان لیگ شدیم. امیدوارم در این ۳ سال هم بتوانیم به همراه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه هواداران را خوشحال کنیم و مخصوصا در آسیا موفق باشیم و قهرمانی را به دست بیاوریم چرا که همیشه گفته‌ام آرزوی من قهرمانی با پرسپولیس در آسیا است و امیدوارم همه دست به دست بدهیم و به این آرزو برسیم.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان چند روز پیش با باشگاه پرسپولیس قرارداد ۳ ساله بسته بود، اما به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی از انعقاد قراردادش رونمایی نشد و امروز به طور رسمی بازگشت این دروازه بان از سوی سایت باشگاه اعلام شد.

بیرانوند درباره حضورش در فوتبال اروپا گفت: به هر حال من ۲ سال در اروپا بازی کردم. به عنوان یک چالش جدید چیز‌های زیادی به فوتبال من اضافه کرد. این حضور هم به فوتبالم هم به سبک زندگی من چیز‌های خوبی اضافه کرده که امیدوارم بتوانم در پرسپولیس آن‌ها را پیاده کنم.

علیرضا بیرانوند در تیم‌های فوتبال آنتورپ بلژیک و بواویشتا پرتغال بازی می‌کرد و بعد از اینکه نتوانست رضایت کادر فنی را جلب کند با پرداخت مبلغ رضایت نامه از تیم بلژیکی جدا شد و به پرسپولیس بازگشت. /باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟