صلح و سازش یک پرونده اختلاف مالی به همت شورای حل اختلاف اهواز


صلح و سازش یک پرونده اختلاف مالی به همت شورای حل اختلاف اهواز

اهواز - ایرنا - معاون قضایی و رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: اعضای شعبه 35 مجتمع شماره 2 شورای حل اختلاف اهواز موفق شدند اختلاف مالی یک پرونده به مبلغ سه میلیارد و 350 میلیون ریال را با صلح و سازش مختومه کنند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه حل اختلاف استان خوزستان، علیرضا باوی بیان کرد: با توجه به ماهیت ذاتی شورای حل اختلاف ایجاد صلح و سازش است، مدتی پیش پرونده مالی با موضوع خیانت در امانت به مبلغ سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به شعبه ۳۵ مجتمع شماره ۲ شورای حل اختلاف اهواز ارجاع شد که اعضای این شعبه با برگزاری جلسات متعددی و استفاده از ظرفیت اعضای ستاد صبر و همیاران صلح ، توانستند اختلاف بین شاکی و مشتکی عنه را حل و فصل و پرونده را به صلح و سازش مختومه کنند.

وی افزود: از بدو تاسیس شورای حل اختلاف و ستاد صبر پرونده‌های زیادی با موضوعات مختلف در کشور به صلح و سازش منتهی شده‌اند که منجر به کاهش ورودی پرونده به دادگاه‌ها شده است.

باوی ادامه داد:این مهم نشان دهنده اثرگذاری فراوان شورای حل اختلاف و ستاد صبر در سطح جامعه است که باید برای توسعه و گسترش فرهنگ بخشش و گذشت از ظرفیت‌های این نهاد به خوبی استفاده و بهره برد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه فهمیدن نداشت