تعرفه های ایرانسل برای مکالمه و اینترنت در حج 1401


تعرفه های ایرانسل برای مکالمه و اینترنت در حج 1401

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) تعرفه های ایرانسل برای مکالمه و اینترنت در حج 1401 اعلام شد. ایرانسل برای رفاه آسایش زائران خانه خدا بسته‌های تخفیفی ویژه را در نظر گرفت. اپراتور ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن موسم حج ابراهیمی برای رفاه و آسایش بیشتر و همچنین تسهیل در ارتباطات زائران خانه خدا تخفیف‌های استثنایی مکالمه و اینترنت را در... نوشته...

تعرفه های ایرانسل برای مکالمه و اینترنت در حج ۱۴۰۱ اعلام شد. ایرانسل برای رفاه آسایش زائران خانه خدا بسته‌های تخفیفی ویژه را در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن موسم حج ابراهیمی برای رفاه و آسایش بیشتر و همچنین تسهیل در ارتباطات زائران خانه خدا تخفیف‌های استثنایی مکالمه و اینترنت را در نظر گرفت. مشترکان اپراتور ایرانسل از 20 خرداد تا 20 شهریور ۱۴۰۱ به مدت سه ماه می‌توانند از تعرفه های ایرانسل برای مکالمه و اینترنت در حج بهره‌مند شوند.

جزئیات تعرفه های ایرانسل برای مکالمه و اینترنت

اپراتور ایرانسل تعرفه‌های تخفیفی ویژه خود را بری استفاده از خدمات رومینگ از طریق اپراتورهای STC، Zain و Mobily ارائه می‌کند و زائران ایرانسلی حج سال جاری می‌توانند بسته اینترنت ویژه حجاج را با تخفیف استثنایی خریداری کنند. این بسته با حجم 1.5 گیگابایت و مدت 60 روز با قیمت 180 هزار تومان به مشترکان عرضه می‌شود.

تمام مشتریان ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری #۴*۱۱۱۱* یا مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من می‌توانند این بسته را فعال کنند. امکان فعال‌سازی مجدد این بسته نیز برای مشترکان فراهم شده است.

هزینه هر دقیقه تماس داخلی در کشور عربستان، هر دقیقه تماس با ایران و هر دقیقه تماس دریافتی در کشور عربستان 6 هزار تومان خواهد بود. اپراتور ایرانسل تعرفه هر پیامک را 1500 تومان و هزینه هر مگابایت اینترنت همراه را نیز 600 تومان اعلام کرد. ضمن این که دریافت پیامک در زمان رومینگ نیز رایگان خواهد بود.

تعرفه های ایرانسل برای مکالمه و اینترنت در حج 1401تعرفه های ایرانسل برای مکالمه و اینترنت در حج 1401

مشترکان اپراتور ایرانسل در کشور عربستان برای شارژ سیم کارت خود می‌توانند از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کرده یا کد دستوری #۷* را شماره‌گیری کنند. همچنین روشن کردن تلفن همراه در زمان رومینگ برای مشترکان هزینه‌ای به همراه نخواهد داشت.

گفتی است با روشن کردن اینترنت رومینگ توسط مشترکان ایرانسل، دیتایی که در اپلیکیشن‌های تلفن همراه استفاده می‌شود، با هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد. از این رو پیشنهاد می‌شود به‌روزرسانی خودکار و سایر موارد مشابه در اپلیکیشن‌های نصب شده خود را غیر فعال کنید.

مشترکان برای فعال‌سازی خدمت رومینگ می‌توانند کد دستوری #۱*۱۱۱۱* را از سیم کارت ایرانسلی خود شماره‌گیری کرده یا از سوپراپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنند. مشترکان برای فعالسازی خدمت رومینگ در سوپراپلیکیشن ایرانسل من می‌بایست روی گزینه «سایر» ضربه بزنند، در ادامه به بخش «پرونده» و بعد از آن به بخش «خدمات رومینگ» بروند و رومینگ سیم کارت خود را فعال سازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)