منازل روستایی کردستان زیر پوشش بیمه برکت قرار می گیرند


منازل روستایی کردستان زیر پوشش بیمه برکت قرار می گیرند

سنندج- ایرنا- با همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کردستان، منازل روستایی استان به طور کامل زیرپوشش بیمه برکت قرار خواهند گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کردستان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیمه برکت با هدف ایجاد و گسترش حمایت از ساکنان روستاهای کشور و توسعه فرهنگ بیمه در این مناطق، همه خانه‌های روستایی استان کردستان را تحت پوشش بیمه حوادث قرار می دهد.

مهدی طالبی افزود: این منازل در زمینه های مختلف از جمله آتش سوزی، زلزله، انفجار، صاعقه، سیل، طوفان و ضایعات ناشی از برف و باران زیرپوشش بیمه برکت قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: این طرح علاوه بر استان کردستان در استان‌های یزد، لرستان، خوزستان، خراسان شمالی، کرمان، گیلان و هرمزگان درحال اجرا بوده و روستاهای این استان ها از حمایت‌های بیمه ای بنیاد برکت برخوردار شده اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کردستان اضافه کرد: تاکنون در سطح کشور حدود ۴۶۳ هزار واحد مسکونی روستایی زیرپوشش بیمه حوادث برکت قرار گرفته اند.

وی اظهار داشت: بنیاد برکت با توجه به رسالت و ماموریت های خود برای تسهیل در اجرایی شدن بیمه حوادث خانه‌های روستایی در پرداخت حق بیمه، در بیمه نامه‌های صادره با استانداری ها مشارکت لازم را دارد و در پرداخت خسارت به خانه‌های آسیب دیده اقدامات لازم و قانونی را انجام خواهد داد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تهیه نقشه طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوار کردستان