اثر تربیتی مدرسه سازی از ساختمان سازی برتر است


اثر تربیتی مدرسه سازی از ساختمان سازی برتر است

وزیر آموزش و پرورش گفت: اثر تربیتی مدرسه سازی از ساختمان سازی برتر است، زیرا نهادینه سازی فرهنگ خیری از مدرسه سازی مهم‌تر و برتر است

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف نوری، در آئین بزرگداشت سومین سالگرد درگذشت رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز و پدر مدرسه سازی ایران، محمدرضا حافظی که در دبیرستان شهید مدنی تهران برگزار شد، با تشریح شخصیت محمدرضا حافظی اظهار کرد: فعالیت تجاری و بازگانی، هرگز یاد مرحوم حافظی را از خداوند غافل نکرده بود و ایشان همواره در مسیر رضای الهی حرکت می‌کرد.

وی با بیان اینکه امیدوارم آموزش و پرورش شخصیت حافظی را به عنوان نماد یک خیّر بزرگ مدرسه ساز به آینده سازان این کشور معرفی کند، اظهار کرد: خیرین، انسان‌هایی هستند که از داشته‌هایشان گذشتند و به احداث مدرسه پرداختند، بنابراین اگر بتوانیم خیرین را به خوبی معرفی کنیم دانش آموزانی خیر و نیکوکار در آینده پرورش خواهیم داد.

نوری با بیان اینکه اگر خیران مدرسه ساز را بهتر معرفی کنیم دانش آموزان به فعالیت‌های خیریه و حسنه تشویق می‌شوند، گفت: اثر تربیتی مدرسه سازی از خود ساختمان سازی برتر است، زیرا نهادینه سازی فرهنگ خیری از مدرسه سازی مهم‌تر و برتر است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: کار خیر در امر مدرسه سازی در تحقق ساحت‌های شش‌گانه تربیتی بیشتر است، لذا دانش آموزان باید در جریان این فعالیت خداپسندانه قرار گیرند.

وی ادامه داد: در سال جاری و در طول سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان‌ها، ۷,۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های مدرسه سازی با اولویت طرح‌های خیری تخصیص داده شده است.

نوری بر تلاش برای تحقق تعهدات دولت در قبال مشارکت خیرین تاکید و خاطرنشان کرد: در این آئین یاد انسانی متدین، متعهد و خیر را گرامی می‌داریم و همواره مدیون جامعه خیرین هستیم.

وی افزود: مدرسه سازی از مصادیق مشارکت اجتماعی مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب است که به همت خیرین محقق می‌شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف نوری، در آئین بزرگداشت سومین سالگرد درگذشت رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز و پدر مدرسه سازی ایران، محمدرضا حافظی که در دبیرستان شهید مدنی تهران برگزار شد، با تشریح شخصیت محمدرضا حافظی اظهار کرد: فعالیت تجاری و بازگانی، هرگز یاد مرحوم حافظی را از خداوند غافل نکرده بود و ایشان همواره در مسیر رضای الهی حرکت می‌کرد.

وی با بیان اینکه امیدوارم آموزش و پرورش شخصیت حافظی را به عنوان نماد یک خیّر بزرگ مدرسه ساز به آینده سازان این کشور معرفی کند، اظهار کرد: خیرین، انسان‌هایی هستند که از داشته‌هایشان گذشتند و به احداث مدرسه پرداختند، بنابراین اگر بتوانیم خیرین را به خوبی معرفی کنیم دانش آموزانی خیر و نیکوکار در آینده پرورش خواهیم داد.

نوری با بیان اینکه اگر خیران مدرسه ساز را بهتر معرفی کنیم دانش آموزان به فعالیت‌های خیریه و حسنه تشویق می‌شوند، گفت: اثر تربیتی مدرسه سازی از خود ساختمان سازی برتر است، زیرا نهادینه سازی فرهنگ خیری از مدرسه سازی مهم‌تر و برتر است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: کار خیر در امر مدرسه سازی در تحقق ساحت‌های شش‌گانه تربیتی بیشتر است، لذا دانش آموزان باید در جریان این فعالیت خداپسندانه قرار گیرند.

وی ادامه داد: در سال جاری و در طول سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان‌ها، ۷,۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های مدرسه سازی با اولویت طرح‌های خیری تخصیص داده شده است.

نوری بر تلاش برای تحقق تعهدات دولت در قبال مشارکت خیرین تاکید و خاطرنشان کرد: در این آئین یاد انسانی متدین، متعهد و خیر را گرامی می‌داریم و همواره مدیون جامعه خیرین هستیم.

وی افزود: مدرسه سازی از مصادیق مشارکت اجتماعی مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب است که به همت خیرین محقق می‌شود.

کد خبر 5513832

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری