نماینده مجلس: مقدمات گازرسانی به راویز رفسنجان فراهم شد


نماینده مجلس: مقدمات گازرسانی به راویز رفسنجان فراهم شد

کرمان-ایرنا-نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ابتدای آذرماه امسال عملیات لوله‌گذاری و گازرسانی به منطقه راویز رفسنجان آغاز خواهد شد گفت: مطالعات این طرح تا آخر تیرماه امسال به اتمام خواهد رسید.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، حجت الاسلام حسین جلالی بیان کرد: در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان رایزنی برای اجرای مصوبه گازرسانی به دهستان راویز انجام و بر ضرورت گازرسانی به مناطق سرچشمه و روستاهای حومه آن نیز تاکید شد.

وی تصریح کرد: در طرح‌های گازرسانی در استان کرمان موفقیت‌های خوبی به دست آمده و اکثر شهرها و روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

حجت الاسلام جلالی بیان کرد: در حوزه رفسنجان اهالی منطقه دهستان راویز با ۳۰ پارچه آبادی و جمعیت بیش از هزار و ۵۰۰ نفر هنوز از نعمت گاز برخوردار نیستند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس اظهار کرد: به‌دلیل اینکه این طرح از شهربابک باید اجرا شود طبیعی‌ است در طول مسیر، روستاها و مناطقی که در حوزه شهربابک هستند هم از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه زمان‌بندی شده تا اواخر تیرماه مطالعات گازرسانی به راویز و نقشه‌برداری و تدوین برنامه برای اجرا تمام خواهد شد.

حجت‌الاسلام جلالی ابراز امیدواری کرد مانعی در اجرای این طرح ایجاد نشود و بتوانیم تا یک سال آینده شاهد افتتاح گاز منطقه راویز باشیم.

وی یادآور شد: گازرسانی به روستاهای منطقه سرچشمه هم در حال پیگیری است.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...