آخرین قیمت دلار و یورو در صرافی ها


آخرین قیمت دلار و یورو در صرافی ها

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ کانون صرافان امروز قیمت دلار را ٢٧ هزار و ۶۹۴ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۹۸۷ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته دلار را ٢٧ هزار و ۶۶۲ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۹۵۶ تومان برای فروش قیمت گذاری...

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ کانون صرافان امروز قیمت دلار را ٢٧ هزار و ۶۹۴ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۹۸۷ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است.

این کانون روز گذشته دلار را ٢٧ هزار و ۶۶۲ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۹۵۶ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی حدود ۳۰تومان را ثبت کرده است.

یورو در صرافی‌ها ٢۸ هزار و ۶۳۱ تومان برای خرید ۲۸ هزار و ۹۶۱ تومان برای فروش قیمت خورده است.

آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ٢۸ هزار و ۶۳۶ تومان برای خرید ۲۸ هزار و ۹۳۸ تومان برای فروش قیمت بود که در معاملات امروز تغیرات قیمت چندانی را ثبت نکرده است.همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۶۷۱تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۳۹۶ تومان برای خرید معامله می‌شود.

روز گذشته دلار در این صرافی با قیمت ۲۷ هزار و ۶۳۶تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۳۶۱ تومان برای خرید معامله می‌شد که قیمت آن در معاملات امروز افزایش اندکی را ثبت کرده است.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۶۵۶ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۷۰ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۶۴۴ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۵۹ تومان برای خرید تغییر قیمت چندانی نداشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه