نکات آرایشی برای خانم های 20 ساله


نکات آرایشی برای خانم های 20 ساله

در سن 20 سالگی، اگر از پوستی نرمال برخوردارید، فقط کافی است پیش از خواب آن را بشویید. اگر جزو کسانی هستید که دارای پوستی چرب هستند از شوینده‌هایی که شبیه ژل است استفاده کنید و اگر پوستی خشک دارید از محصولاتی که حاوی شیر هستند. همیشه و در همه...

در سن 20 سالگی، اگر از پوستی نرمال برخوردارید، فقط کافی است پیش از خواب آن را بشویید. اگر جزو کسانی هستید که دارای پوستی چرب هستند از شوینده‌هایی که شبیه ژل است استفاده کنید و اگر پوستی خشک دارید از محصولاتی که حاوی شیر هستند.

همیشه و در همه حال از ضدآفتاب استفاده کنید ولی مهم نیست چه برندی؛ فقط مطمئن باشید از SPF 15 یا 20 برخوردار است و از پوست شما در برابر UVA و UVB محافظت می‌کند. ضدآفتاب را به تمام سطح پوست خود (صورت و گردن) بمالید.

از یک مایع مرطوب‌کننده یا یک مرطوب‌کننده‌ فاقد چربی استفاده کنید. بسیاری از متخصصان پوست توصیه می‌کنند از کرم‌های حاوی رتینوئیدهای مشتق از ویتامین A استفاده کنید. این محصولات بهترین داروهای ممکن برای کاستن خطوط ظریف و چین و چروک‌های پوستی، تحریک کلاژن و درمان جوش‌های پوستی هستند.

نکات آرایشی برای خانم های 20 ساله :

- در این سن که پوست آماده جوش زدن است از پنکیک و کرم‌پودر چرب استفاده نکنید زیرا باعث ایجاد جوش و آکنه می‌شود. برای اینکه به پوست‌تان رنگ و لعابی بدهید، بهتر است از پنکیکی سبک به رنگ پوست استفاده کنید.

- اگر می‌خواهید به چشمان‌تان حالت دهید بدون اینکه آرایش زیادی داشته باشید، بهتر است روی ابروهای‌تان حساب کنید. می‌توانید به ابروهای‌تان با مدادی قهوه‌ای حالتی دخترانه و ساده بدهید تا زیبایی چشمان‌تان دو برابر شود.

- برای حالت دادن به چشمان‌تان می‌توانید یک آرایش ملیح دخترانه داشته باشید. برای این کار از سایه‌های ملایم برای روی پلک و از سایه کمی تیره‌تر برای گوشه‌های چشم استفاده کنید. ولی همیشه یادتان باشد سایه چشم را در هر حالتی محو کنید تا کمتر خودش را نشان دهد و حالت طبیعی‌تر پیدا کند.

- به گونه‌های‌تان با رژگونه صورتی ملایم جلوه دهید تا صورت‌تان حالت دخترانه را از دست ندهد.

- یک رژلب صورتی یا کالباسی بسیار ملایم می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد؛ یادتان باشد هرقدر آرایش ملایم‌تری داشته ‌باشید، چهره دخترانه‌تر و زیباتری خواهید داشت.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بخوانید اگر می خواهید جوش نزنید