شناسایی و انهدام باند 4 نفره سارقان/کشف 9 فقره سرقت منزل


شناسایی و انهدام باند 4 نفره سارقان/کشف 9 فقره سرقت منزل

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و انهدام باند چهار نفره سارقان منزل خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام اعضای باند 4 نفره سارقان منزل در محدوده خاور شهر خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در محدوده خاورشهر بررسی موضوع سریعا در دستور کار تیم عملیات کلانتری 177خاور شهر گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری با بازبینی دوربین‌های مداربسته در محل های سرقت، مشخص شد سرقت توسط ۴ سارق انجام شده است که با انجام اقدامات فنی و تخصصی و استفاده از بانک اطلاعاتی متهمان هویت و مخفیگاه سارقان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از انجام هماهنگی‌های قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و در عملیاتی ضربتی و منسجم موفق به دستگیری 3 سارق شدندکه در بازدید از مخفیگاه حدود یک میلیارد ریال اموال مسروقه و طلاجات کشف شد که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: با اعتراف متهمان مسیر تردد سارق دیگر شناسایی و در اختیار عوامل گشت قرار گرفت و متهم روز گذشته در حالی که در خیابان خاور شهردر حال تردد بود دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: متهمان به 9 فقره سرقت از منازل محدوده خاورشهر معترف و تاکنون ۳ مالباخته به کلانتری دعوت شدند و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه