اختصاص 50 میلیارد برای تجهیز و تقویت یگان منابع طبیعی


اختصاص 50 میلیارد برای تجهیز و تقویت یگان منابع طبیعی

رکنا: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین گفت:۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهور برای تجهیز و تقویت یگان حفاظت این اداره کل اختصاص می‌یابد.

به گزارش رکنا ازقزوین، محسن قاسم زاده افزود: با توجه به گستردگی عرصه ها و اراضی ملی و ضرورت صیانت از آنها، تقویت یگان حفاظت یکی از نیازهای مهم اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین به شمار می رود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین اظهار داشت: تخصیص و جذب اعتبار یاد شده بخش زیادی از مشکلات و کمبودهای حوزه یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین را از میان می برد.

وی افزود، پایش اراضی ملی و جلوگیری از دست اندازی، تعرض و تصرف به آنها، پیشگیری از چرای غیرمجاز دام، قاچاق چوب و مهار آتش سوزی در عرصه ها از جمله وظایف یگان حفاظت منابع طبیعی به شمار می رود که با توجه به وسعت و تنوع عرصه ها (بیابان،مرتع و جنگل) و کمبود نیرو و تجهیزات کار دشواری است.

وی خاطر نشان کرد: جلب مشارکت های مردمی برای کمک به صیانت از عرصه های طبیعی همواره مورد توجه ما قرار داشته است از همین رو یگان حفاظت منابع طبیعی از طریق سامانه ۱۵۰۴ آماده دریافت گزارش های مردمی به منظور جلوگیری از تعرض به اراضی ملی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری