دستگیری سارقان دو هزار تی شرت


دستگیری سارقان دو هزار تی شرت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر بیان داشت: یازدهم فروردین ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از کارگاه تولیدی پوشاک در محدوده خیابان خاوران، در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. وی...

دستگیری سارقان دو هزار تی شرتبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر بیان داشت: یازدهم فروردین ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از کارگاه تولیدی پوشاک در محدوده خیابان خاوران، در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، ۳ سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و شکستن قفل درب کارگاه وارد کارگاه شده اند و با سرقت ۲۰۰۰ تی شرت از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: هویت و مخفیگاه یکی از سارقان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان، علاوه بر تعدادی تی شرت، یک دستگاه جعل اسکناس ۵۰ هزار تومانی نیز کشف شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم این پلیس به فروش سایر تی شرت‌ها به مالخری اعتراف و با تلاش کارآگاهان هر ۲ سارق دیگر این پرونده و مالخر اموال مسروقه، در عملیات‌های مستقل و مجزایی دستگیر شدند.

سرهنگ موسوی فر به کشف سایر تی شرت‌ها از مخفیگاه مالخر اشاره کرد و گفت: در این عملیات ها، موتورسیکلتی که متهمان با آن مرتکب سرقت شده بودند از مخفیگاه سارقان کشف و پس از تکمیل پرونده و اخذ دستور قضائی تحویل مالک آن شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند