نسل جدید بوگاتی شیرون هیبریدی ساخته می شود


بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت خودرو سازی بوگاتی، هایپرکار جدید این شرکت که قرار است در سال ۲۰۲۷ عرضه شود، از پیشرانه هیبریدی با موتور بنزینی کوچکتر از W16 فعلی استفاده خواهد کرد. به...

نسل جدید بوگاتی شیرون هیبریدی ساخته می شود

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت خودرو سازی بوگاتی، هایپرکار جدید این شرکت که قرار است در سال ۲۰۲۷ عرضه شود، از پیشرانه هیبریدی با موتور بنزینی کوچکتر از W16 فعلی استفاده خواهد کرد.

به گزارش سیناپرس، طراحان ارشد این برند لوکس فرانسوی اعلام کردند که محصول جدید این شرکت با خودروهای فعلی بوگاتی ، متفاوت به نظر می رسد. البته طراحی این محصول به نوعی است که جوهره برند را با تمرکز بر ظاهر آیرودینامیک خود حفظ خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات موجود، این خودرو روی یک شاسی جدید قرار خواهد گرفت و انتظار می ‌رود به دلیل استفاده از موتور کوچک ‌تر رودستر بوگاتی میسترال که اخیراً معرفی شده است، کوچکتر و چابک تر باشد.

آکیم آنشیدت، مدیر طراحی این محصول جدید بوگاتی، در رابطه با محصول هیبریدی آینده این شرکت گفت: فرصت‌هایی وجود دارد که می ‌توان در آینده برای شکل ظاهری بوگاتی مورد استفاده قرار گرفته و به آن ظاهری اسپورت تر بخشید. این محصول همچنین به دلیل نیازهای فنی و عملکردی، محدودیت‌ های خود را خواهد داشت. اما ما تا به حال هر سانتی‌ متر از خودرو های خود را به خوبی می ‌شناسیم و دقیقاً می‌دانیم ایجاد هر تغییری کجا به ما کمک کرده و کجا مشکل ایجاد می ‌کند.

گفتنی است، بوگاتی در مورد محصول بعدی خود بسیار سختگیرانه برخورد می کند و چیزی در مورد طراحی الکتریکی بودن پیشرانه فاش نمی کند.

به گزارش سیناپرس، سایر ابرخودروهای هیبریدی که از موتورهای باطری استفاده می کنند، از استون مارتین والکری، با موتور 6.5 لیتری کوزوورث V12 تا مرسدس AMG وان، که دارای موتور 1.6 لیتری V6 توربوشارژ فرمول 1 است، را شامل می شود. فرانک هیل، معاون مدیر طراحی بوگاتی در توضیحاتی نسبت به آینده این محصول، گفت که خودروی جدید حتی از میسترال شگفت‌انگیزتر خواهد بود و از طرفداران می خواهم به ما اعتماد کنند.

وی در ادامه توضیحاتش افزود: این خودرو به نسبت سایر محصولات هم رده، از نظر فناوری، از نظر نوآوری، از نظر غیرمنتظره بودن، شگفت‌انگیز خواهد بود.

آلدو ماریا سیکا، طراح داخلی بوگاتی نیز اذعان داشت: فضای داخلی این خودرو تغییر چشمگیری نخواهد داشت.به گزارش سیناپرس، انتظار می‌ رود این خودروی جدید بیش از ۵ میلیون دلار قیمت داشته باشد. در خاتمه گفتنی است در مرحله بعد، بوگاتی روی تولید یک خودروی تمام الکتریکی تمرکز خواهد کرد.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...