رویداد گفتمانی «قیام دختران پیشرو» آغاز شد


رویداد گفتمانی «قیام دختران پیشرو» آغاز شد

رویداد گفتمانی «قیام دختران پیشرو»، در مدرسه علمیه ریحانة الرسول با حضور ۵۰ نفر از بانوان مبلغ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، در راستای به میدان آوردن و قیام سرمایه انسانی طلاب برای حل مسائل انقلاب اسلامی و جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف و همچنین بهره‌وری از استعداد و قابلیت طلاب در اثرگذاری‌های اجتماعی، حاکمیتی و خانوادگی اقدام به برگزاری رویداد گفتمانی با عنوان «قیام دختران پیشرو» کرده است.

این دوره در قالب اردوی سه روزه از روز شنبه ۲۹ مرداد در مدرسه علمیه ریحانة‌الرسول با حضور ۵۰ نفر از بانوان مبلغ آغاز شده و دوشنبه ۳۱ مرداد به پایان می‌رسد.

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، آموزش جهاد تبیین در بسترهای رسانه‌ای و آشنایی با روش‌های الگودهی به نوجوانان با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه و مباحثه شرکت‌کنندگان از جمله برنامه‌های روز اول این اردو بود.

ارائه گزارشی درباره روند رویداد گفتمانی «قیام دختران پیشرو»، سخنرانی استاد افتخاری، از اساتید دانشگاه در مورد مسأله جهاد تبیین، گفتگو و تعیین مسأله از سوی گروه‌ها و برگزاری گعده، برنامه روز دوم این اردو است و شرکت‌کنندگان در این اردو در روز سوم به مناظره با یکدیگر می‌پردازند و در انتهای برنامه استاد حسین عرب اسدی، از اساتید دانشگاه درباره تشکیلات و کار جمعی به سخنرانی می‌پردازد.

لازم به ذکر است؛ شرکت‌کنندگان در این دوره یک‌سری مسائل را ناظر به بیانیه گام دوم انتخاب می‌کنند و ابعاد مختلف آن را می‌سنجند و در مورد آن‌ها راهکار ارائه می‌دهند و در هر مرحله مناظره می‌کنند تا نقاط قوت و ضعف آن مشخص شود، در انتها به بهترین بومی که از طرف مخاطبان و داوران انتخاب شود، جوایز اعطا می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)