عملیات اجرایی مدرسه 6 کلاسه اوتیسم در شهرستان گناوه آغاز شد


عملیات اجرایی مدرسه 6 کلاسه اوتیسم در شهرستان گناوه آغاز شد

گناوه - همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی مدرسه خیرساز شش کلاسه اوتیسم در روستای مال قائد شهرستان گناوه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته دولت و در دومین روز این هفته، عملیات اجرایی پروژه ملی مرکز خیر ساز اوتیسم به نام زنده یاد «حاجیه فاطمه فرخی» در شهرستان گناوه آغاز شد.

فرماندار گناوه بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح و اجرای پروژه‌های دومین روز هفته دولت در گناوه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت با مساعدت و همکاری که در سطوح مختلف در استان و به ویژه شهرستان گناوه بین مسئولان وجود دارد پروژه‌ها خوبی در حال افتتاح و اجرا است.

محمد تقی صفری افزود: برنامه‌های دومین روز هفته دولت در گناوه با زیارت عاشورا در مصلی جمعه با حضور مردم و مسئولان آغاز شد.

فرماندار گناوه افزود: عملیات احداث مرکز اوتیسم گناوه در قالب مدرسه شش کلاسه با همکاری خیر در روستای مال قاید بخش مرکزی شهرستان گناوه از پروژه‌های امروز بود که آغاز شد.

وی بیان کرد: پانسیون (خانه پزشک) مرکز خدمات جامع سلامت روستای مال خلیفه‌ای که از نیازمندی‌های مهم در این روستا و منطقه بود که امروز افتتاح شد.

وی گفت: واگذاری دو واحد مسکونی مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ساکن در شهر گناوه و روستای محمدصالحی از دیگر طرح‌های دومین روز هفته دولت در شهرستان بود که این دو واحد مسکونی مددجویی در مجموع به متراژ ۱۶۰ مترمربع و با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال ساخته شده است.

فرماندار گناوه یادآور شد: علاوه بر در اختیار قرار دادن این واحدها، نیازمندی‌های این مددجویان نیز مدنظر قرار گرفت که توسط دستگاه‌های ذی ربط در اختیار آنها قرار گیرد.

فرماندار گناوه گفت: در بحث آموزشی نیز آغاز عملیات اجرایی پروژه چمن مصنوعی در قالب طرح ملی سردار شهید سلیمانی در دبستان سلمان فارسی از دیگر پروژه‌های مهم در گناوه است که با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی انجام می‌شود.

پروژه ملی مرکز خیر ساز اتیسم در روستای مال قاید بخش مرکزی شهرستان گناوه، در قالب مدرسه ۶ کلاسه در زمینی حدود سه هزار مترمربع با برآورد اولیه ۲۵ میلیارد ریال اعتبار به همت و مشارکت دکتر یونس خسروانی فرزند خیر نیک اندیش زنده یاد حاجیه فاطمه فرخی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر احداث می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید