اجرای نمایش حر و تکیه توسط بچه‌های کانون محمد رسول الله(ص)


اجرای نمایش حر و تکیه توسط بچه‌های کانون محمد رسول الله(ص)

همزمان با دهه سوم ماه محرم نمایش حر و تکیه همراه با روایتگری به همت کانون محمد رسول الله(ص) مسجد جامع الرسول(ص) اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با دهه سوم ماه محرم نمایش «حر» به همراه روایتگری و نمایش بی‌سیم‌چی با همکاری گروه رضوان کانون محمد رسول الله(ص) مسجد الرسول(ص) اجرا می شود.

نمایش حر به کارگردانی بهداد جهرمی امروز (سه شنبه، اول شهریور ماه) با همکاری مجتمع نور و ستاد فهمای استان تهران اجرا می شود.

بنابراین گزارش، نمایشنامه تکیه هم که توسط نوجوانان کانون محمد رسول الله(ص) و پایگاه بسیج الرسول(ص) تهیه شده با هدف توانمندسازی نوجوانان در بخش هنری و تلاش در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی اجرا می شود.

گفتنی است، کانون محمد رسول الله (ص) مسجد الرسول(ص) واقع در میدان رسالت از کانون های فرهنگی هنری فعال استان تهران است که همواره در فعالیت های فرهنگی، هنری، جهادی و کمک رسانی به مردم محروم و نیازمند کارنامه درخشانی داشته است. در ایام ماه محرم نیز این کانون با همکاری پایگاه بسیج و کتابخانه مسجد اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت روز حضرت قاسم(ع) کرد.

پایان پیام/40

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین