تخصیص بودجه شهرستان رزن بر اساس برنامه و نیازسنجی


تخصیص بودجه شهرستان رزن بر اساس برنامه و نیازسنجی

همدان- فرماندار شهرستان رزن از تخصیص بودجه سال جاری در این شهرستان بر اساس برنامه و نیازسنجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر غفاری آثار شنبه در مراسم بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند که در سالن اندیشه شهرستان رزن برگزار شد، با اشاره به نقش مردمی سازی یارانه‌ها، گفت: در این مسیر، اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم، آن را صادقانه و بی منت و برگرفته از خدمات شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: در استان همدان ۷۶ درصد مدیران از لرستان آمده بودند اما هم اکنون، نیروهای بومی و مرتبط جایگزین شده‌اند.

فرماندار شهرستان رزن به احصای مشکلات، نیازمندی‌ها و پتانسیل‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: نیروی سیاسی محض در سیستم نداریم و همه به سمت خدمات به مردم در حال حرکت جدی هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای حل مشکلات شهرستان همه وارد کار شویم؛ اظهار کرد: نیازهای مردم شهرستان احصا شد و در این مسیر، مشکلات مسکن و تأمین زمین مدنظر قرار گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه تعاونی‌های مسکن در شهرستان با مشکلاتی روبرو بودند که درحال حل هستند، اضافه کرد: بالغ ۷۵ هکتار به محدوده شهرستان نیز الحاق شده است.

غفاری آثار به وضعیت مسکن مهر دمق و پیگیری عای صورت گرفته در این عرصه نیز اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار، کمیته فنی تغییر کاربری‌ها در شهرستان رزن تشکیل شده است.

وی به برنامه ریزی های صورت گرفته در مسیر خدمات دهی به مردم شهرستان اشاره کرد و گفت: باید این شهرستان را در این دو سال، حداقل یک پله در تمامی حوزه بالا ببریم.

فرماندار شهرستان رزن به وضعیت بحرانی آب در استان همدان اشاره کرد و گفت: در این راستا باید دهیاران وارد کار شوند و پلیس آب تشکیل شود تا در ۱۰ سال آینده مشکل تأمین آب نداشته باشیم.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم توجه به کشت محصولات کم آب بر و کشت گلخانه‌ای در شهرستان، افزود: مجوز حفر چاه جدید برای گلخانه‌ها صادر نخواهد شد.

وی با تصریح بر اینکه بودجه سال جاری شهرستان بر اساس نیازسنجی و برنامه در نظر گرفته شد، گفت: ۳۰ درصد اعتبارات بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان به بنیاد مسکن اختصاص یافت چراکه نیاز مردم در این حوزه بود.

غفاری آثار، اولویت دوم شهرستان را در حوزه راه اعلام کرد و افزود: پروژه‌های ناتمام گذشته تکمیل خواهند شد.

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم، از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان رزن تقدیر شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پلیس راهور: مسیر پیست اسکی شهر همدان همچنان مسدود است