19 سامانه هوشمند جاده‌ای در اردبیل به بهره‌برداری رسید


19 سامانه هوشمند جاده‌ای در اردبیل به بهره‌برداری رسید

اردبیل-رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۹ سامانه هوشمند جاده‌ای در اردبیل همزمان با هفته دولت با اعتبار ۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل از نظر هوشمندسازی جاده‌ها جز استان‌های برتر کشور است، اظهار کرد: ۱۹ سامانه هوشمند جاده‌ای در اردبیل همزمان با هفته دولت با اعتبار ۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

امید نسیمی با اشاره به تلاش‌های مستمر انجام یافته برای نصب و راه‌اندازی سامانه‌ها بیان کرد: ۱۲ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در محورهای مشگین‌شهر-اهر، پارس‌آباد-اصلاندوز و پارس‌آباد-قره‌آغاج نصب و همچنین ۴ سامانه تردد شماری در محورهای انگوت-قره‌آغاج و خلخال-کوثر راه‌اندازی شده است.

وی افزود: دوربین نظارت تصویری در محور اردبیل-آستارا محدوده روستای گیلانده جهت ارائه خدمات هرچه شایسته به مردم در فصول مختلف سال راه اندازی و همچنین با تلاش راهداران در محور یاد شده یک تابلوی پیام متغیر نیز نصب شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۶ سامانه هوشمند جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان فعال است، تصریح کرد: ارتقای ایمنی راه‌ها و هوشمندسازی آن در اولویت برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

نسیمی خاطرنشان کرد: مردم و مسافران قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند و همچنین هرگونه شکایات مرتبط با حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را نیز به این سامانه اعلام کنند تا رسیدگی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی