کمترین حق اسکوچیچ مربیگری در جام جهانی است/ رفیعی: چه روزی بهتر از امروز؟!


کمترین حق اسکوچیچ مربیگری در جام جهانی است/ رفیعی: چه روزی بهتر از امروز؟!

هافبک پرسپولیس می‌گوید امروز روز خوبی بوده چراکه تیمش بدون گل خورده برده و البته بازی با حضور بانوان و آقایان برگزار شده است.

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی بعد از برد پرسپولیس مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بازی را بردیم، مهمترین اتفاق همین است که 3 امتیاز گرفتیم و دو گل زدیم. گلی هم نخوردیم و با حضور بانوان و آقایان بازی کردیم. به همه هواداران مان تبریک می‌گویم. به تیم خوب نفت آبادان و رفقای گلم در این تیم هم خداقوت می‌گویم. برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

او درباره عملکرد خودش در مسابقات ابتدایی لیگ گفت:‌ خودم نباید بگویم عملکردم چگونه بوده، دلم می خواهد بهترین عملکرد را داشته باشم و هیچ چیزی مهمتر از اینکه کاری که از من خواسته شده، درست انجام بدهم نیست. هیچ چیزی هم جز اینکه آقای گل‌محمدی چه نظری درباره ام می‌دهند نیست. سعی می‌کنم آنچه از من می خواهند؛ درست انجام بدهم. مطمئنا اگر نتوانم آنچه می‌خواهم باشم در 4 بازی به میدان نمی‌روم.

هافبک سرخ‌پوشان درباره صدرنشینی پرسپولیس تاکید کرد: همیشه فشار و استرس و توقع از پرسپولیس وجود دارد. خداراشکر وضعیت ما خوب است. دو مساوی آوردیم و هجمه هایی وارد شد. به هر حال همه، به جا از ما انتظار برد و قهرمانی دارند. ما تمام توان و تلاش را می‌گذاریم تا ببریم. با این حال فوتبال است و بالا و پایین دارد. الان شرایط خوبی داریم. برایمان مهم است که گل نخوردیم و نباختیم و روز به روز بهتر کار می‌کنیم.

رفیعی درباره شایعات پیرامون تغییر روی نیمکت تیم ملی ایران بیان کرد: من در جایگاهی نیستم که درباره تغییرات صحبت کنم. نظر شخصی ام به عنوان یک فوتبالی و نه بازیکن تیم ملی، این است که حداقل حق آقای اسکوچیچ این است که روی نیمکت تیم ملی باشد. از نظر نتیجه گیری و آنچه روی کاغذ وجود دارد، ایشان کمترین حقش این است که در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی باشند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا مدارک خود را برای ویزای شینگن و تیم ملی ارائه کرده، گفت:‌ بله، من هم مدارکم را ارائه کردم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)