طلب 1.5 میلیارد تومانی شرکت آبفای نهاوند از مشترکان دولتی


طلب 1.5 میلیارد تومانی شرکت آبفای نهاوند از مشترکان دولتی

همدان- مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند با بیان اینکه بیش از ۹۴ میلیارد تومان قرارداد اجرایی امور آب است، از طلب ۱.۵ میلیارد تومانی شرکت آب و فاضلاب این شهرستان از مشترکان دولتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی هاشم ده پهلوان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان نهاوند گفت: طرح احداث شبکه در نهاوند شامل ۳۳ هزار خانوار و تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ۶۰ هزار نفر از جمعیت شهر نهاوند است.

وی با بیان اینکه تاکنون از ۳۳ هزار مشترک ۱۳ هزار و ۵۰۰ انشعاب در شهر نهاوند نصب شده است، عنوان کرد: تعداد ۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز در شهر و روستا با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

مدیر امور آب و فاضلاب نهاوند خاطرنشان کرد: طول کل شبکه آب و فاضلاب شهر نهاوند ۲۱۰ کیلومتر است که تاکنون بیش از ۱۱۰ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

ده پهلوان افزود: بیش از ۹۴ میلیارد تومان قرارداد اجرایی امور آب شهرستان است که در حال اجرا است.

این مسئول با بیان اینکه ۱۸ روستای شهرستان با ۴ سرویس هفتگی آبرسانی می‌شود، گفت: شرایط آبی در کشور و بارش‌ها چندان مورد قبول نیست و این وضعیت در سال‌های آینده هم ادامه خواهد داشت بدین ترتیب این وضعیت، کاهش بیش از پیش استفاده از سفره‌های زیر زمینی و چاه‌های کشاورزی، برنامه ریزی بهتر و استراتژیک تری را به همراه تعامل و همراهی بیشتر مردم در شهر و روستاها را می‌طلبد.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه حدود ۷۴ میلیارد تومان قرارداد اجرایی و در بحث محرومیت زدایی نیز بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هم بابت حفر چاه‌ها با قرارگاه امام حسن (ع) بسته شده و در حال اجرا است، افزود: تاکنون ۹ میلیارد تومان در بخش فاضلاب نیز قرارداد و ۴۵۰ فقره هم نصب انشعاب با ۳۸۰ میلیون تومان انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند تصریح کرد: در سال جاری نیز با توجه به تخصیص اعتبار ۹ میلیارد تومانی تا ۸ کیلومتر تعهد شبکه گذاری در مناطق؛ خیابان خاقانی، کوی کشاورز، بلوار شهید قدوسی، باغچه اسفندیاری، کوی سرباز، باغچه نبی شیخ را در دست اقدام داریم.

ده پهلوان ضمن گلایه از مدیران برخی ادارات و ارگان‌ها گفت: متأسفانه طبق بررسی‌های انجام شده بیش از ۱.۵ میلیارد تومان طلب از برخی ادارات و ارگان‌ها در لیست بدهکاران اصلی این شرکت دیده می‌شود که امیدواریم نسبت به تسویه بدهی خویش اقدامات لازم را به عمل آورند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟