خروج استان سمنان از وضعیت قرمز کرونایی/ نارنجی همچنان غالب است


خروج استان سمنان از وضعیت قرمز کرونایی/ نارنجی همچنان غالب است

سمنان- طبق آخرین اطلاعات از ستاد مقابله با کرونا و در تازه‌ترین اعلام رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، چهار شهرستان استان سمنان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند و هیچ شهری دیگر قرمز نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق آخرین اطلاعات از ستاد مقابله با کرونا بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود هیچ شهری در استان سمنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد و این نشان می‌دهد که وضعیت کرونا در این استان قدری تثبیت شده است.

در تازه‌ترین اعلام رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت شهرستان‌های شاهرود، دامغان، سرخه و آرادان در وضعیت نارنجی قرار دارند. هم اکنون وضعیت نارنجی یا هشدار جدی کرونایی، رنگ غالب شهرستان‌های استان محسوب می‌شود.

شهرستان‌های سمنان، گرمسار، میامی و مهدی‌شهر در وضعیت زرد هستند اما این به معنای تمام شدن کرونا و سهل انگاری و عادی انگاری در ارتباط با رعایت بهداشت، ماسک، فاصله گذاری و… نیست.

نباید فراموش کرد که مراجعان مشکوک به کرونا در روز پنجشنبه هفته گذشته ۱۳۶ نفر بوده و تست هفت بیمار جدید کرونایی در استان مثبت اعلام شده است و این نشان می‌دهد همچنان درگیر کرونا در این استان هستیم.

هم اکنون پنج نفر مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند.

واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری از جمله مهمترین توصیه‌های مسئولان شبکه بهداشت و درمان استان سمنان به مردم است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...