ویژگی یک میز مدیریت خاص


ویژگی یک میز مدیریت خاص

در این مقاله قصد داریم تا به موضوع ویژگی یک میز مدیریت خاص بپردازیم پس همراه ما باشید.

مدیریت در راس چارت سازمانی هر سازمان قرار دارد و در هر ارگانی اتاق مدیریت به دلیل ارتباط با سایر بخش های درون و برون از سازمان جزو مهم ترین بخش های آن ارگان محسوب می شود. عنصر اصلی اتاق مدیریت، میز مدیریت است و توجه به این نکته که میز مدیریت باید با سبک و دکوراسیون اتاق تناسب داشته باشد امری ضروری و مهم است زیرا دکوراسیون اتاق مدیریت روی مشتریان و شرکا تاثیر مستقیم می گذارد. در این مقاله قصد داریم تا به موضوع ویژگی یک میز مدیریت خاص بپردازیم پس همراه ما باشید.

ویژگی یک میز مدیریت خاص

ویژگی یک میز مدیریت خاص

گاهی خاص بودن به معنای یک مورد عجیب و غریب و متمایز نیست بلکه توجه به شرایط، ضوابط و اصول در تهیه و تولید است که خاص بودن را معنا می بخشد و می توان از آن محصول برای مدت مشخصی استفاده کرد.

آگاهی و دانش از برخی از مشخصات و ویژگی های استاندارد و ارگونومی باعث می شود که شما یک میز مدیریت با کیفیت و خاص را برای خود انتخاب کنید.

مشخصات یک میز مدیریت خاص و خوب

ارگونومی بودن میز مدیریت

با توجه به پشت میز نشینی های طولانی مدت توصیه می شود که مولفه اول برای انتخاب یک میز مدیریت و همه میزها توجه به ارگونومی باشد که در این صورت است، سلامت بدن تضمین می شود و آسیب های طولانی نشستن را از بین می برد.

استاندارد بودن ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه یک مشخصه در میز مدیریت و تمامی میزهای اداری است که کیفیت و استاندارد بودن محصول را مشخص می کند و میزهایی که فاقد اندازه و ابعاد استاندارد هستند فضای بیش از حد اتاق را اشغال می کند که در مواقعی این باعث می شود مانع دسترسی به سایر نقاط اتاق شود.

همچنین توجه به ارتفاع میز امری ضروری است زیرا ارتفاع کم یا زیاد باعث آسیب به ستون فقرات می شود.

توجه به کشو و تعداد کمد

منطقی است که با توجه به حساسیت این بخش و تعدد اسناد و مدارک برای ساماندهی هر چه بهتر و دسترسی آسان تر به آن ها به کشو و کمد توجه ویژه ای گردد. ما در مجموعه ژاویز با طراحی انواع کردنزا سعی کرده ایم تمامی نیاز های مدیریتی شما برای بایگانی هر چه بهتر مدارک و اسناد را برطرف سازیم.

ویژگی یک میز مدیریت خاص

متریال با کیفیت و مرغوب

اگر به دنبال یک میز مدیریت هستید که ماندگاری و دوام مناسبی داشته باشد حتما هنگام انتخاب به متریال آن، که هنگام ساخت از آن استفاده شده دقت کنید. شاید به اشتباه متریال فقط جنس ام دی اف یا چوب در نظر گرفته شود اما بخش های مختلف اعم از زیره، اتصالات و جنس رویه شامل متریال می گردد.

نکاتی برای اندازه میز مدیریت

معمولا میزهای مدیریتی نسبت به سایر میزهای اداری به دلیل شرایط کاربری و کاری مدیریت ابعاد بزرگتری دارند.

البته در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که میزهای مدیریتی کلاسیک به نسبت میزهای مدیریت معمول ابعاد بزرگتری دارد اما باز هم باید به این نکته هم توجه کرد که ابعاد میز نسبت به اندازه اتاق باید استاندارد باشد.

حتما به هنگام انتخاب میزهای مدیریتی به سه مولفه ظاهر، استحکام و راحتی توجه کنید.

ویژگی یک میز مدیریت خاص

سخن پایانی

میز مدیریت از جمله اصلی ترین و مهم ترین های مبلمان اداری به شمار می رود. میزهای مدیریت در همه سبک ها طراحی و تولید می شود. میزهای مدیریت با کیفیت با چند مشخصه اصلی شناخته می شوند. آگاهی از این مشخصات تجربه یک خرید موفق و دلچسب را به ارمغان می آورد. این مشخصات در دارا بودن ابعاد و ارتفاع استاندارد، بهره مندی از خواص ارگونومیک و … خلاصه می شود. برخلاف میزهای کارمندی و اداری که شکل و شمایل ساده تری دارند، میزهای مدیریت حجیم، با وقار تر و با رنگ های خاص تر هستند.

بسیاری از شرکت های برتر در زمینه مبلمان اداری قادر به سفارشی سازی نیستند اما ما در مجموعه مبلمان اداری ژاویز با همکاری طراحان حرفه ای خود آمادگی طراحی و تولید انواع مبلمان اداری سفارشی متناسب با محیط شما را داریم.

ما در تیم ژاویز با رعایت تمامی ویژگی های بالا در تلاشیم تا با بهترین متریال بهترین ها را برای شما به ارمغان آوریم.

با محصولات ژاویز اتاق کاری منحصر به فرد برای خود و کارکنان تان مهیا کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال