تکریم زائران پیاده دهه پایانی ماه صفر در سفر به مشهد


تکریم زائران پیاده دهه پایانی ماه صفر در سفر به مشهد

مشهد ـ رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: زائران پیاده، با طی کردن صدها کیلومتر، به حرم رضوی مشرف می‌شوند و لازم است که اقدامات مقتضی در رابطه با اسکان و حمل‌ونقل آنها انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن موحدیان ظهر دوشنبه در پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر مشهد ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر و شهرداری مشهد مقدس که تلاش‌های مجدانه‌ای برای میزبانی درخور از زوار رضوی در پایان دهه ماه صفر داشته‌اند، اظهار کرد: زائران پیاده، با طی کردن صدها کیلومتر، به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شود و برماست که اقدامات مقتضی در رابطه اسکان و حمل‌ونقل و … انجام گیرد که امیدواریم این اقدام نیز به خوبی صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با فروکش کردن شرایط کرونایی حاکم بر کشور شاهد تشدید حضور زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر خواهیم بود و برماست که اقدامات مقتضی برای میزبانی درخور عزاداران امام‌رضا (ع) را داشته باشیم.

وی ضمن تسلیت ایام عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، اظهارکرد: امیدواریم این عزاداری‌ها در ماه صفر مورد قبول حق تعالی قرار گیرد و موجب بصیرت و شناخت بیشتر نسبت به سیره و روش ائمه (ع) شود.

موحدیان با اشاره به جلسات متعددی که کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس درخصوص برگزاری دهه پایانی ماه صفر داشته است، گفت: در روزهای پایانی ماه صفر، مشهدالرضا (ع) میزبان عزادارانی از تمام کشور بوده و برهمین اساس باید برنامه‌ریزی فشرده و دقیقی در این خصوص داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: از سوی دیگر شاهد فروکش کردن ویروس کرونا نیز هستیم و همین اتفاق موجب افزایش آمار ورود زائران به مشهد مقدس خواهد شد.

وی گفت: خوشبختانه در ادامه اتفاقات و اقدامات ارزشمند مدیریت شهری مشهد مقدس، پس از بازگشایی پادگان ارتش و بولوار ارشادالرضا (ع)، در هفته جاری شاهد بازگشایی «بولوار بصیرت» در یک منطقه محروم شهری خواهیم بود؛ از شهرداری و به ویژه سازمان عمران کمال تقدیر و تشکر را داریم که در یک شب، در اقدامی بی‌نظیر ۱۲ هزار تن آسفالت‌ریزی داشتند که بیانگر روحیه جهادی حاکم بر شهرداری است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حضور میدانی مدیران در محلات مشهد برای تسریع در رفع موانع موجود است