حضور مداحان بین‌المللی در «حسینیه معلی»


حضور مداحان بین‌المللی در «حسینیه معلی»

مهدی سلحشور در حالی به فصل دوم «حسینیه معلی» اضافه شد که قرار است به مناسبت ایام خاص ماهِ صفر و اربعین حسینی، مداحان بین‌المللی در صحنه برنامه حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، سعید ستودگان تهیه‌کننده «حسینیه معلی» خبرِ حضورِ مهدی سلحشور مداح‌ اهل‌بیت به جایِ سعید حدادیان را تأیید کرد. او به خبرنگار تسنیم گفت: قرار است این برنامه از چهارشنبه شب روی آنتن شبکه سه سیما برود و تا پایان ماه صفر روی آنتن باشد.

او همچنین به این نکته اشاره کرد: ما به مناسبت ایام خاصِ ماه صفر و اربعین حسینی برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌ایم که مداحان بین‌المللی از همه قاره‌ها چه آفریقا و آمریکا و چه اروپا و آسیا حضور پیدا خواهند کرد.

در قسمت پایانی این برنامه اعلام شد که سعید حدادیان در سری جدید این برنامه حضور نخواهد داشت و قرار است بنابر گفته تهیه‌کننده برنامه در فصل دوم، مهدی سلحشور به عنوان جایگزین وی به عنوان کارشناس در برنامه حضور داشته باشد.

به گفته ستودگان احتمالاً این برنامه فصل‌های دیگری داشته باشد که باز امکانِ تغییراتی در میزبانان (کارشناسان) برنامه وجود دارد. البته او پیش از آن گفته است: هنوز هیچ‌چیزی مشخص نیست. در حال حاضر فعلاً نه تصمیمی گرفتیم و نه صحبتی شده است. هرچه خود امام حسین(ع) بخواهد همان می‌شود و همه‌چیز امکان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی