پایانه‌های مسافری آذربایجان غربی آماده انتقال زائران اربعین هستند


پایانه‌های مسافری آذربایجان غربی آماده انتقال زائران اربعین هستند

ارومیه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: هم اکنون ۱۰۳ پایانه مسافری در استان آماده انتقال زائران اربعین حسینی هستند و طرح سفر اربعین نیز از ۱۴ شهریور آغاز شده است.

پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پایانه‌های مسافری استان آماده انتقال زائران اربعین حسینی هستند ودر حال حاضر ۸ ۹ پایانه مسافری در مراکز شهرستان‌های استان فعالیت خود را برای انتقال زائران اربعین حسینی به مهران و ۵ پایانه نیز برای انتقال زائران به مرز تمرچین آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به آغاز طرح سفر اربعین با اتوبوس‌ها به‌صورت رسمی از ۱۴ شهریور، بیان کرد: در این راستا یک هزار زائر اربعین به صورت رایگان از ترمینال ارومیه به مرز تمرچین انتقال داده می‌شود.

آرامون هزینه بلیط اتوبوس‌های اربعین را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: هزینه تهیه هر بلیت برای اتوبوس‌های معمولی از ۲۴۵ تا ۴۰۳ هزار تومان و اتوبوس‌های وی‌آی‌پی از ۳۵۹ تا ۶۲۸ هزار تومان تا مرز مهران و ۲۵ تا ۱۲۰ هزار تومان برای مرز تمرچین تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از رصد گشت‌های اربعین به‌صورت ساعته در محورهای مواصلاتی خبر داد و بیان کرد: جابجایی زائران اربعین از شهرهای استان به مرز مهران و تمرچین تا آخر شهریور ادامه دارد.

آرامون تاکید کرد: بالغ بر ۲۵۰ نفر از پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بصورت شبانه روزی در تلاش هستند تا پایانه مرزی تمرچین میزبان خوبی برای زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...