رفتارهای نادرست فرزندان جامعه را از مسیر اخلاق و معنویت دور می کند


رفتارهای نادرست فرزندان جامعه را از مسیر اخلاق و معنویت دور می کند

آیت الله حسینی گفت: برخی مواقع رفتارهای نادرست متولیان فرزندان این جامعه را از مسیر حق و معنویت خارج می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۱۵ شهریور ماه) در کارگاه آموزشی توانمندسازی و دانش افزایی معاونین پرورشی، مربیان و مشاوران شهرستان‌های بویراحمد، دنا، مارگون، لوداب و عشایر در یاسوج، اظهار کرد: تربیت اسلامی و یادگیری احکام الهی در پیشگاه خداوند متعال ارزشمند و بسیار مهم محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد و امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: برای شکوفایی فضائل اخلاقی دانش آموزان، باید از روش های تربیتی کارآمد و تاثیرگذار استفاده کرد.

وی رسالت مربیان پرورشی در مدارس را برای تربیت اخلاقی دانش آموزان خطیر و سنگین دانست و افزود: این مربیان پرورشی در جامعه اسلامی باید دانش آموزان خود را در مسیر معنویت، اخلاق و اسلام تربیت کنند، زیرا این قشر همه مسلمان، شیعه اهل بیت علیهم السلام و آمادگی لازم برای الگو پذیری را دارند.

آیت الله حسینی ضمن تأکید بر اینکه گاهی اوقات رفتارهای غیر اصولی متولیان فرزندان این جامعه را از مسیر معنویت و حق خارج می کند، گفت: باید در این زمینه با دقت و هوشیاری مانع از انحراف آینده سازان جامعه اسلامی شویم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد یکی از رسالت های اصلی مربیان پرورشی را آموزش احکام اسلام از ریز تا درشت دانست و خاطرنشان کرد: مربیان باید آداب اسلامی را برای رشد و ترقی بیشتر به دانش‌آموزان بیاموزند.

وی تربیت دانش آموزان خوب برای انقلاب بزرگ جهانی و مقاومت اسلامی را یک ضرورت خواند و افزود: مربیان پرورشی در این زمینه رسالت بسیار سنگین و خطیری بر عهده دارند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا