مولدسازی ثروت باید در دستگاه‌ها در اولویت قرار گیرد


مولدسازی ثروت باید در دستگاه‌ها در اولویت قرار گیرد

زنجان-استاندار زنجان گفت: مولدسازی ثروت باید در دستگاه‌ها در اولویت قرار گیرد و در دستگاه‌ها و ارگان‌ها ثروت تولید شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر یکشنبه در جشنواره شهید رجایی استان و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برگزیده استان، گفت: باید متفاوت فکر کنیم، چراکه جریان حکمرانی، دیگر مبتنی بر نفت نیست.

وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز مدیران در ذهنیت قبلی مانده‌اند که شیر نفتی هست، ابراز داشت: عایدات فروش آن از طریق سازمان برنامه تقسیم می‌شود؛ این تفکر باید کنار گذاشته شود.

استاندار زنجان بر لزوم ضرورت توجه مدیران نسبت به بهره گیری از تکنولوژی‌های روز اشاره کرد و گفت: باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

افشارچی با بیان اینکه دستگاهی برای انجام کاری منتظر اعتبار بماند، رویه‌ای منسوخ شده است، گفت: مولدسازی ثروت باید در دستگاه‌ها در اولویت قرار گیرد و در دستگاه‌ها و ارگان‌ها ثروت تولید شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها باید داده‌های خام خود را در اختیار بگذارند، افزود: این داده‌ها و شفافیت حاصل از آنها افزایش بهره وری را در پی خواهد داشت.

استاندار زنجان بر لزوم همراهی نکردن مدیران دستگاه‌های اجرایی در مولدسازی دارایی‌ها اشاره کرد و گفت: ما در استان ساختمان‌های بزرگ و نیمه کاره زیادی داریم که معطل مانده‌اند در حالی که می‌توان این دارایی‌ها را تبدیل به ثروت‌های دیگر کرد.

اداره کل راه و شهرسازی استان رنجان رتبه برتر در اجرای نهضت ملی مسکن و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان رتبه برتر در گروه آموزشی پژوهشی و فرهنگی را کسب کردند. رتبه برتر در گروه تولیدی و خدماتی به اداره‌کل امور مالیاتی استان زنجان رسید. همچنین رتبه برتر در گروه سلامت و رفاه‌اجتماعی به اداره‌کل بیمه سلامت استان زنجان تعلق گرفت. شرکت آب و فاضلاب استان زنجان رتبه برتر در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت را از آن خود کرد. رتبه برتر در گروه عمومی و قضایی به اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان رسید و رتبه برتر در بیشترین درصد رشد عملکرد به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تعلق گرفت.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟