مجوز 28 مورد تغییر کاربری مجاز اراضی در استان سمنان صادر شد


مجوز 28 مورد تغییر کاربری مجاز اراضی در استان سمنان صادر شد

سمنان- مدیر امور اراضی استان سمنان از صدور مجوز ۲۸ مورد تغییر کاربری مجاز در کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان سمنان، غلامرضا خراسانیان با اشاره به صدور مجوز ۲۸ مورد تغییر کاربری مجاز در کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی استان، تاکید کرد: در این کمیسیون تمام زوایا و ابعاد یک درخواست مورد بررسی کارشناسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: ۵۸ فقره پرونده متقاضیان تغییر کاربری در کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی استان سمنان بررسی و تعیین تکلیف شد.

مدیر امور اراضی استان سمنان با بیان اینکه در این کمیسیون از پرونده‌های فوق، ۲۸ فقره که شامل طرح‌های وابسته به کشاورزی از جمله گلخانه و دامداری بود، مورد تصویب قرار گرفت، ابراز کرد: واگذاری اراضی به ارتقای تولید در استان منجر می‌شود.

خراسانیان در خاتمه گفت: در مورد مابقی پرونده‌ها در راستای حفظ امنیت غذایی جامعه، کمیسیون ضرورتی در تغییر کاربری تشخیص نداد و درخواست این متقاضیان مورد مخالفت کمیسیون قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسکلت رویا