تمام اعضای ستاد اربعین تا بازگشت زائران در میدان خدمت حاضر باشند


تمام اعضای ستاد اربعین تا بازگشت زائران در میدان خدمت حاضر باشند

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به استقبال زائران از پایانه مرزی خسروی، گفت: تمام اعضای ستاد اربعین تا بازگشت زائران در میدان خدمت حاضر باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری‌مقدم بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد اربعین استان که در محل پایانه بین‌المللی خسروی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی از عراق و تمایل بسیاری از زائران برای بازگشت از طریق مرز بین‌المللی خسروی لازم است که تمام دستگاه‌های استان همچنان در میدان خدمتگزاری حاضر باشند.

وی افزود: تمام اعضای ستاد اربعین تا بازگشت آخرین زائر در میدان خدمت حضور داشته باشند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به هماهنگی، همدلی و نظم موجود در پایانه بین‌المللی خسروی در مسیر رفت زائران به سمت کربلای معلی، تصریح کرد: این تلاش‌ها موجب شد که رضایت زائران از مرز خسروی قابل‌توجه باشد و امیدواریم که با تداوم این هماهنگی، هم‌سویی و خدمت‌گزاری، بتوانیم ظرفیت‌های بزرگ مرز بین‌المللی خسروی را بیش‌از پیش نشان دهیم و خاطره خوبی برای همه زائران بجا بماند.

امیری مقدم همچنین از تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو ستاد اربعین استان از جمله سازمان حمل‌ونقل مسافر کرمانشاه، هلال‌احمر، راهداری، آب و فاضلاب، شرکت گاز، دانشگاه علوم پزشکی و… تقدیر کرد و به تمام خادمان حسینی استان و ارائه‌دهندگان خدمت به زائران اربعین خداقوت گفت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مراجعه 14 هزار کرمانشاهی با ادعای "نزاع"/ مصدومان، بلافاصله "پزشکی قانونی" نروند