شهیدان مسیر عاشورایی را در جامعه ترسیم کردند


شهیدان مسیر عاشورایی را در جامعه ترسیم کردند

ساری- استاندار مازندران گفت: شهدای دفاع مقدس با خون سرخ خود مسیر عاشورایی امام حسین (ع) را در جامعه ترسیم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با اظهار اینکه حضرت امام راحل توانستند جوانان ایران اسلامی را به مسیر جهاد و شهادت بکشانند، افزود: امروز ایران اسلامی به الگوی برای تمام جهان اسلامی تبدیل شده است.

وی با تقدیر از حماسه پیشکسوتان دفاع مقدس در تاریخ اظهار داشت: شهدای گرانقدر انقلاب توانستند امام شناسی را در جامعه ترویج کنند و شهدا درس بزرگ امام شناسی را بعد از تجربه ۱۴۰۰ ساله و شکست‌های پی در پی نهضت‌های اسلامی، نهادینه و الگوسازی کنند.

وی با عنوان اینکه شهدای ما توانستند الگویی تازه از ایثار و شهادت را به جوانان عصر حاضر بیاموزند، افزود: شهدا دفاع مقدس کارهای بزرگی انقلاب دادند ولی هنوز نتوانستند ابعاد مهم و بزرگ ایثار شهیدان را جامعه ترسیم کنیم.

استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس افزود: شهیدان با خون سرخ خود مسیر عاشورایی امام حسین (ع) را در عصر حاضر و شرایطی که دنیا در دیکتاتوری محض قرار دارد، در جامعه ترویج دهند.

حسینی پور یادآور شد: شهدای ما در چنین مقطع زمانی توانستند اتفاقاتی عظیم را در جامعه رقم زنند اما هنوز نورانیت دفاع مقدس در جامعه ترسیم نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال