شکایت شهروندان آمریکایی از بحران قطعی آب در جکسون


شکایت شهروندان آمریکایی از بحران قطعی آب در جکسون

پس از گذشت چندین هفته از بروز مشکل در سیستم آبرسانی شهر جکسون در آمریکا، این شهر همچنان آب شرب ندارد و مردم این منطقه ناراضی هستند.

به گزارش شبکه تلویزیونی ان بی سی بحران قطع آب در شهر جسکون ایالت می‌ سی سی پی آمریکا مشکلات فراوانی را برای ساکنان این شهر ایجاد کرده است.

براساس گزارش این شبکه آمریکایی یک زن آمریکایی گفت: من آب لوله کشی نمی‌خورم، چون به آن اعتماد ندارم. خبرنگار ان بی سی نیز گفت: این مادر آمریکایی که مددکار اجتماعی است سه فرزند دارد و می‌گوید نگران سلامت فرزندانش است. اثرات بحران آب بر فرزندان شما چیست؟

این شهروند آمریکایی گفت: برای دخترم که ناتوانی دارد درک این مسئله که نباید آب بیاشامد یا از آن استفاده کند بسیار دشوار است؛ بنابراین دچار مشکلات گوارشی شده است.

پیش از این نیز همزمان با بحران آب شرب در شهر جکسون ایالت می‌ سی‌ سی‌ پی آمریکا، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی با اشاره به فرسودگی زیرساخت‌های تامین آب آشامیدنی در این کشور نوشت: بحران آب در جکسون که همه آمریکایی‌ها را تهدید می‌کند، نتیجه سال‌ها بی توجهی مسئولان است.

رسانه‌های آمریکایی می‌گویند بحران آبی که اکنون در شهر جکسون رخ داده است حاصل سال‌ها بی‌توجهی و قصور دولت‌ها و مقام‌های محلی است. مدت‌ها است که مردم این شهر باید آب به ظاهر تصفیه شده را به علت احتمال آلودگی، قبل از مصرف بجوشانند.

فرماندار ایالت می‌ سی سی پی نیز در این خصوص اعلام کرده فرآیند تعمیر آسیب‌های وارده به زیرساخت‌ها و تاسیسات تصفیه آب شهر جکسون ممکن است سه تا چهار ماه طول بکشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام