محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات این هفته/ چه تعداد خودرو در جاده‌ها تردد داشتند؟


محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات این هفته/ چه تعداد خودرو در جاده‌ها تردد داشتند؟

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت‌های ترافیکی ۲ مهر تا ۶ مهر توضیحاتی داد.

سرهنگ شیرانی در پاسخ به این سوال که در با توجه به تعطیلی صبح امروز، تردد خودر‌وها در جاده‌های کشور به چه صورت بوده است؟ اظهار کرد: در آزادراه کرج-قزوین ١٢٧ هزار و ١٦ خودرو، آزاددراه تهران-کرج ١١٤ هزار و ٤٤٨ خودرو، آزادراه قم-تهران ۶۸ هزار و ۸۰۱ خودرو و در آزادراه تهران-جاجرود ۵۵ هزار و ۶۲۳ خودرو تردد داشته‌اند.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی روز ۲ مهر تا ۶ مهر گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه تا ساعت ۵ روز چهارشنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران - سمنان - مشهد، محور‌های قوچان - مشهد، سبزوار - مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٢ ظهر تا ١٢ شب روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع اعلام شد.

سرهنگ شیرانى بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است و هیچ مشکلی ندارد.

وى تاکید کرد: در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان، بارش باران گزارش شده که احتیاط رانندگان را مى طلبد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی