باقری: وزنه‌برداری ایران یک قواره بالاتر از سایر تیم‌های آسیا است/ از دختران توقع نتیجه ایده‌آل داریم


باقری: وزنه‌برداری ایران یک قواره بالاتر از سایر تیم‌های آسیا است/ از دختران توقع نتیجه ایده‌آل داریم

مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداری ما در بخش آقایان یک قواره بالاتر از آسیا است و توقع داریم در بحرین بهترین‌ نتایج را به دست بیاورند.

کوروش باقری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط اردویی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: اردوی بچه‌ها بیشتر از یک ماه است در بابلسر جریان دارد و ملی‌پوشان تمرین می‌کنند وضعیتشان هم بد نیست و طبق برنامه قرار است اردوی آن‌ها تا چهاردهم مهرماه در آنجا ادامه داشته باشد. بنا است تیم ما با 10 وزنه‌بردار به بحرین اعزام شوند البته ممکن است با نظر سرمربی تعداد نفرات کمتری هم فرستاده شود.

وی افزود: خوشبختانه شرایط اردویی عالی است و با رکوردهایی که وزنه‌برداران در تمرینات به ثبت می‌رسانند می‌زنند، نشان دهند چقدر آماده هستند. به هر جهت وزنه‌برداری ما در بخش آقایان یک قواره بالاتر از آسیا است و توقع داریم با امکانات و شرایط خوبی که برای آن‌ها فراهم کرده‌ایم بتوانند در بحرین بهترین‌ نتایج را به دست بیاورند. برنامه کوتاه مدت ما در ابتدای امر این است تا بتوانیم در قهرمانی آسیا خوش بدرخشیم و پس از آن به نحوی برنامه‌ریزی انجام دهیم تا در جهانی کلمبیا هم به سکو برسیم و هم سهمیه المپیک بگیریم.

مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری در مورد اینکه رکوردهایی که وزنه‌برداران در بخش بانوان داشتند، چقدر نزدیک به کسب مدال در قهرمانی آسیا است؟ تصریح کرد: ما امیدواریم البته وزنه‌هایی که در رکوردگیری زدند بد نبوده است. تا حدوی بهتر از بازی‌های کشورهای اسلامی بودند. انشاالله در بحرین از دختران شاهد کسب نتایج خوب باشیم.

باقری در مورد اینکه حمایت‌ها از وزنه‌برداری چگونه است، اینطور به سوال پاسخ داد: خداراشکر حمایت‌ها چه از طرف خود فدراسیون، چه کمیته ملی المپیک و چه وزارت ورزش تا الان خوب بوده و باید اینطور بگویم که شرایط امکاناتی خیلی بهتر از گذشته شده و با این شرایط این امیدواری شکل گرفته تا بهتر از قبل بتوانیم دوباره این رشته را به روزهای طلایی‌اش نزدیک و نزدیک‌تر کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری