توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان استان بوشهر


توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل زندان‌ها استان بوشهر گفت: بیش از هزار و ۲۰ بسته معیشتی، نوشت‌افزار واقلام مختلف غذایی در نیمه نخست امسال در اختیار خانواده زندانیان استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محتشم حسینی صبح چهارشنبه در آئین تجلیل از برترین‌های نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت زندانیان اظهار داشت: با بیان اینکه خدمات گوناگون فرهنگی، اجتماعی و اشتغال‌زایی به زندانیان ارائه می‌شود

وی افزود: بر خلاف تصور برخی که افرادی زندانی فقط محبوس هستند این گونه نیست، افزود: با همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها از جمله آموزش فنی و حرفه‌ای، سازمان جهاد کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری با تشکیل کلاس‌های آموزشی، در هنگام آزادی، زمینه اشتغال و ورود به بازار کار و درآمدزایی آنان فراهم می‌شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمین و تربیتی استان بوشهر تصریح کرد: افرادی که در زندان مهارت کسب کنند پس از آزادی از تسهیلات ویژه‌ای برای اشتغال‌زایی برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه زندانیان پس از آزادی تحت حمایت مرکز مراقبت‌های پس از خروج قرار خواهند گرفت، گفت: در سال گذشته در زمینه اشتغال و مهارت‌آموزی از انتظار و برنامه سازمانی جلوتر بودیم.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر افزود: ۶۰ درصد از افراد مهارت دیده در بخش‌ها و کارگاه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

حسینی با تقدیر از متولیان امر آموزش به ویژه آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همراهی و همکاری بیشتر بتوان شاهد رشد و تعالی امر اشتغال و مهارت‌آموزی برای زندانیان باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از شرکت ۶۰۰ نفر از زندانیان در مسابقات مهارت و فنی و حرفه‌ای را خبر داد.

وی ادامه داد: رسیدگی به خانواده مددجویان زندانی را یکی دیگر از برنامه‌ها است که این راستا در نیمه نخست امسال بیش از یک‌هزار و ۲۰ بسته معیشتی، نوشت‌افزار و اقلام مختلف غذایی در اختیار خانواده زندانیان استان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: یکی از برنامه‌های مهم طرح‌های فرهنگی تربیتی است.

وی تصریح کرد:: در زندان‌های استان بوشهر یک هزار و ۶۰۰ نفر حافظ قرآن کریم از سوره منتخب، تا حفظ کل هستند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآنی مددجویان از جمله برنامه‌های دیگر در زندان است گفت: در این راستا ۷۰۰ نفر در مسابقات قرآنی شرکت کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال