10 عنوان کتاب در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد


10 عنوان کتاب در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

شهرکرد- مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰ عنوان کتاب علمی، آموزشی و دانشگاهی در این استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد تجویدی ظهر پنجشنبه در دوره توانمندسازی مسئولان علمی پژوهشی و آئین رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این کتاب‌ها از سوی اعضای هسته‌های علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد تألیف و تدوین شده‌اند.

وی افزود: دوره توانمندسازی مسئولان علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری به‌منظور اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تحقق اهداف شعار سال و فراهم کردن زمینه عدالت بین قشرهای مختلف جامعه برگزار شد.

تجویدی تصریح کرد: با شعار هر پایگاه مقاومت یک سنگر دانش‌بنیان، باید تمامی پایگاه‌های محلی بسیج در هسته‌های علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج قرار گیرد.

وی هسته‌های علمی را باعث استعدادیابی، جذب و حمایت مادی و معنوی برای یک حرکت علمی قوی دانست و یادآور شد: به‌همین منظور در گام نخست با یک فراخوان عمومی استانی، شهرستانی، روستایی و عشایری نسبت به دعوت از متقاضیان و مخترعان مستعد برای حضور در این دوره‌ها اقدام می‌شود.

تجویدی تأکید کرد: طرح‌ها، ایده‌ها و اختراعات علاقه‌مندان بررسی، مشاوره‌های علمی لازم به آن‌ها داده، از آنان حمایت مادی و معنوی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید