برگزاری پنجمین دوره تخصصی صحیفه سجادیه به صورت مجازی و حضوری


برگزاری پنجمین دوره تخصصی صحیفه سجادیه به صورت مجازی و حضوری

رئیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه از برگزاری پنجمین دوره تخصصی صحیفه سجادیه به صورت مجازی و حضوری ویژه طلاب فارغ التحصیل سطح ۲؛ دانش آموختگان و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام «محمدصادق کفیل»؛ رئیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: یکی از منابع مهم و غنی که حجم بسیاری از موضوعات را در بر دارد و می‌تواند پاسخگوی بسیاری از مسائل زندگی باشد کتاب صحیفه سجادیه است در عصر کنونی که فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای لحظه ای و آنی از انحراف فرهنگی ما چشم‌پوشی نکرده و نمی کنند یکی از بهترین روشها و ابزار به عنوان شالوده درمان جامعه ترویج و احیای مضامین و معارف صحیفه سجادیه است.

رئیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه افزود: شایسته است همه طلاب، مولفین، مبلغین مربیان فرهنگی، اساتید دانشگاه و فرهنگیان که در تامین سلامت جامعه رسالتی سنگین و وظیفه های چشمگیر برعهده دارند در آشنا نبودن عموم طبقات جامعه به این منبع فیاض و دریای رحمت گام برداشته و این منبع مغفول مانده را به نسل جدید و جهانیان معرفی نموده و حقیقت گم کرده انسان را به او برگرداند.

حجت الاسلام کفیل ادامه داد: مرکز تخصصی صحیفه سجادیه با مدد گرفتن از عنایت ربوبی در نظر دارد با برگزاری پنجمین دوره صحیفه سجادیه فرصتی را فراهم کرده تا طلاب دانش آموختگان دانشگاه ها را با عناویی چون صحیفه شناسی، تبیین اهمیت و نقش دعا، تفسیر تربیتی و موضوعی صحیفه سجادیه، تضمین های قرآنی حدیثی صحیفه سجادیه، روش برداشت از صحیفه سجادیه و ارایه آن، جریان شناسی فکری فرهنگی عصر امام سجاد (ع) و اخلاق و تربیت در صحیفه سجادیه آشنا نموده و با تربیت استاد و مربی صحیفه سجادیه گامی موثر در جهت ترویج و تعمیق معارف انسان ساز صحیفه سجادیه بر دارد.

رئیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه گفت: از عموم طلاب فارغ التحصیل سطح ۲؛ دانش آموختگان و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های سراسر کشور دعوت می‌شود تا با شرکت در پنجمین دوره تخصصی صحیفه سجادیه که به دو صورت مجازی آنلاین و حضوری برگزار می شود ما را در نیل به این هدف مقدس مددرسان باشد.

حجت الاسلام کفیل با تاکید بر اینکه پنجمین دوره تخصصی صحیفه سجادیه ویژه برادران و خواهران برگزار می شود گفت: این دوره با حضور اساتیدی چون حجت الاسلام غلامعلی، حجت الاسلام میرمعینی، استاد دکتر مجد فقیهی، حجت الاسلام مشایخی، حجت الاسلام کفیل و حجت الاسلام اعوانی به صورت حضوری برای ساکنان قم و مجازی برای سایر شهرستان ها برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه دهم مهر ماه 1401 آخرین مهلت ثبت نام پنجمین صحیفه سجادیه خاطر نشان کرد: پنجمین دوره تخصصی صحیفه سجادیه شانزدهم مهر ماه تا شانزدهم اسفند ماه 1401 شنبه ها و دوشنبه ها ویژه برادران و یکشنبه ها و سه شنبه ها ویژه خواهران برپا خواهد شد. علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند به وبسایت مرکز تخصصی صحیفه سجادیه به نشانی https://sahyfeh.ir مراجعه نمایند.


پایان پیام/49

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کتاب «استقلال حوزه علمیه و دولت جمهوری اسلامی ایران» به چاپ دوم رسید