الکترونیک آرتز لانچر Origin را کنار گذاشت؛ با برنامه EA app آشنا شوید


الکترونیک آرتز لانچر Origin را کنار گذاشت؛ با برنامه EA app آشنا شوید

الکترونیک آرتز که برای مدت‌ها از برنامه Origin خود برای سرویس‌دهی به گیمرهای کامپیوتر استفاده می‌کرد، به تازگی از برنامه جدید EA app رونمایی کرده است که به گیمرها وعده تجربه‌ای سریع و بهینه‌تر را از نظر کاربری و عملکرد سیستم می‌دهد....

الکترونیک آرتز که برای مدت‌ها از برنامه Origin خود برای سرویس‌دهی به گیمرهای کامپیوتر استفاده می‌کرد، به تازگی از برنامه جدید EA app رونمایی کرده است که به گیمرها وعده تجربه‌ای سریع و بهینه‌تر را از نظر کاربری و عملکرد سیستم می‌دهد.

اپلیکیشن EA app، برای رایانه شخصی اکنون از نسخه بتا خارج شده است و جایگزینی برای PC گیمرهایی که از برنامه قدیمی Origin استفاده می‌کردند، محسوب می‌شود. الکترونیک آترز قصد دارد با برنامه EA app خود پلتفرمی را به گیمرهای رایانه شخصی ارائه دهد که ادعا می‌کنند سریعتر، قابل اطمینان‌تر و کارآمدتر است و به گیمرهای رایانه شخصی تجربه بازی بهتری نسبت به برنامه قدیمی Origin آن‌ها می‌دهد.

الکترونیک آرتز لانچر Origin را کنار گذاشت؛ با برنامه EA app آشنا شوید

نرم‌افزار EA appبرای رایانه شخصی به زودی جایگزین لانچر Origin این شرکت شده و به عنوان پلتفرم اصلی رایانه شخصی EA رونمایی خواهد شد. در MacOS نیز برنامهOrigin در وضعیت فعلی خود همچنان در دسترس خواهد بود.

گفته می‌شود که برنامه EA app سریع‌ترین و سبک‌ترین لانچر رایانه‌های شخصی EA تا به امروز است و تضمین می‌کند که زین پس عملکرد سیستم‌های کاربران روی بار کاری بازی‌شان متمرکز می‌شود و نه روی عملکرد لانچر در پس زمینه؛ همچون آنچه با برنامه Origin شاهد آن بودیم.

الکترونیک آرتز همچنین در رابطه با محتوای ذخیره شده بازیکنان اعم از خریدها و سیو بازی آن‌ها اعلام کرده است:

برای پلیرهای Origin ما سخت کار کرده‌ایم تا انتقال به EA app را تا حد امکان ساده کنیم. ما به زودی از شما دعوت می‌کنیم که این حرکت را انجام دهید و تا زمانی که دعوت خود را دریافت کنید، همه بازی‌ها و محتوای شما، از جمله بازی‌هایی که قبلاً نصب شده‌اند، آماده و در برنامه EA app منتظر شما خواهند بود.

ذخیره‌های محلی و ابری شما به لانچر جدید منتقل می‌شوند و اطمینان حاصل می‌شود که می‌توانید از جایی که بازی را متوقف کرده‌اید ادامه دهید. لیست دوستان شما نیز به پلتفرم جدید منتقل می‌شوند، بنابراین دیگر نگران به خاطر سپردن شناسه‌های آن گیمرها نخواهید بود.

همچنین گفته می‌شود با لانچر جدید EA app، گیمرهای کامپیوتر می‌توانند حساب‌های EA خود را با حساب‌های استیم، ایکس باکس و پلی‌استیشن خود متصل کنند تا یک Friends List یکپارچه برای همه پلتفرم‌ها ایجاد کنند. این کار باعث می‌شود گیمرها بتوانند با هم در پلتفرم‌های مختلف در عناوینی که از قابلیت کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کنند، بازی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران