وحدت و انسجام شیعه و سنی باعث شکست همیشگی دشمنان شده است


وحدت و انسجام شیعه و سنی باعث شکست همیشگی دشمنان شده است

لامرد - نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به دنبال اختلاف بین فرق اسلامی بوده اما وحدت و انسجام باعث باعث شکست همیشگی آنان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی موسوی صبح پنجشنبه در آئین هم اندیشی علمای تشیع، تسنن، و معتمدین دو شهرستان لامرد و مهر افزود: برای حفظ وحدت نیازمند برنامه ریزی و تلاش مستمر مسئولین هستیم.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که قرآن و دین ما نباشد، و آنچه که دشمن را امیداور کرده اختلاف بین فرق اسلامی است که کور خوانده اند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: شهرستان لامرد و مهر نماد وحدت عملی هستند و در حد بضاعت علمی خود در محافل کشوری و استانی، این مسئله را تبیین کرده ام.

موسوی با اشاره به اینکه باید با راهبرد و برنامه حرکت کرد افزود: در این دو شهرستان با حضور نخبگان، بزرگان، علما و اندیشمندان به صورت عالمانه منطقه را اداره می‌کنند و مخالفت مهری و لامردی را نمی‌شنویم.

وی افزود: تمام تلاشمان این است که مشکلات منطقه را به جد دنبال و جهت رفع آن تلاش کنیم.

موسوی تاکید کرد: ۱۴ سال می‌گذرد که در این منطقه چاه‌ها ظرفیت کف شکنی را ندارند و عمق چاه‌ها به ۴۰۰ یا ۵۰۰ متر رسیده و در اسیر و گله دار بحران آب داریم.

عضو کمسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: زیست و حیات شما مردم به خطر خواهد افتاد و در دور نهم مجلس مجوز انتقال آب از دریا به این منطقه را کسب کردم که این پروژه بزرگ به صورت شیرین سازی در منطقه پارسیان و انتقال آب به این منطقه است که در فاز اول ۶۰ میلیون مترمکعب آب و در مرحله دوم ۱۴۵ میلیون مترمکعب آب را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: بزرگترین سرمایه دو شهرستان نیروهای انسانی متخصص، کارا و متعهد است که باید قدردان آن باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان